برپایی نشست مدیران موسسات قرآنی استان بوشهر
کد خبر: 1347011
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳

برپایی نشست مدیران موسسات قرآنی استان بوشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری نشست مشترک مدیران موسسات قرآنی استان بوشهر در نیمه دوم دی ماه خبر داد.


ابراهیم کامران، کارشناس قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) ضمن اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر جهت ارتقای جایگاه فرهنگ قرآنی در استان بوشهر جلسات متعدد هم‌اندیشی را با فعالان قرآنی برگزار می‌کند.



وی ادامه داد: نخستین نشست هم‌اندیشی این اداره کل در فصل زمستان در نیمه دوم دی ماه برگزار می‌شود و در آن مدیرعاملان موسسات قرآنی و فعالان قرآنی استان حضور خواهند داشت و به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.



کامران تصریح کرد: بررسی مشکلات بودجه، نحوه جذب حمایت‌های مالی  دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، راه‌های ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های قرآنی استان بوشهر، تدوین شیوه برگزاری اتحادیه تشکل‌های قرآین استان بوشهر و ... ا ز دیگر موضوعاتی است که در این نشست درخصوص آن سخنرانی می‌شود.



کارشناس قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در استان بوشهر 34 موسسه فرهنگی قرآن و عترت وجود دارد که بالاترین مسئولان این موسسات، یعنی مدیرعامل‌ها در این هم‌اندیشی قرآنی شرکت می‌کنند.



وی در پایان عنوان کرد: در این نشست علاوه بر تبادل نظر بر سر موضوعات از پیش تعیین شده، هر یک از مدیران موسسات نیز به تفکیک مشکلان موسسات خود را مطرح می‌کنند.

captcha