بسیج رسانه در همه عرصه‌های حماسی و جهادی فعال است
کد خبر: 1361461
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
مسئول بسیج رسانه شهرستان بوشهر:

بسیج رسانه در همه عرصه‌های حماسی و جهادی فعال است

خبرنگاران افتخاری/ حامد فکوری: داود نوشادی در جمع خبرنگاران گفت: بسیج رسانه در همه عرصه‌های حماسی و جهادی فعال است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، داود نوشادی، مسئول بسیج رسانه شهرستان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقابله عموماً در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اتفاق می‌افتد و ابزار کاربردی آن ناتوی فرهنگی و جنگ نرم است که در قالب ابزارهای دیپلماسی عمومی و روانی و رسانه‌ای عمل می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران با یک خطر عظیمی مواجه است، گفت: جوانان دانش‌آموز و دانشجو به عنوان افسران جنگ نرم و این هجمه هستند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان بوشهر تصریح کرد: بزرگترین سرمایه‌گذاری دشمنان نظام، برای انحراف ذهن جوانان ایرانی و جوامع اسلامی و تلقین باورهای غلط در وجود آنها است.

این فعال رسانه‌ای اضافه کرد: فرهنگ ایرانی به خاطر دوری از زندگی دینی و اسلامی عقب مانده و در جایگاه واقعی خود که همانا اطاعت‌پذیری و بصیرت است پیش نرفته و اروپایی‌ها و غربی‌ها نقش دین را در رشد پیشرفت جوامع اسلامی بهتر از ما می‌فهمند.

نوشادی بیان کرد: ما همیشه دشمن خود را احمق فرض کرده‌ایم و الان دشمن بهتر ما می‌داند که کدام منبر، کدام رسانه و کدام مداح مؤثرتر است و در عرصه جنگ نرم دشمن، رسانه‌های اسلامی خط شکن هستند.

وی افزود: عرصه بسیج یک عرصه عمومی است که در همه اقشار وجود دارد و بسیج رسانه در همه عرصه‌ها و صحنه‌های حماسی و جهادی فعال است و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در راه پیشرفت و پایداری گام برمی‌دارد.

نوشادی بیان کرد: بسیج رسانه‌ای صنفی نیست، بلکه تشکیلات نیروی دینی و انقلابی را جهت حرکت تداوم انقلابی مدیریت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از میدان رسانه وارد جنگ با ایران و کشورهای اسلامی شده است، بیان کرد: رسانه‌های انقلابی و خبرنگاران بسیجی در رسانه‌ها به صورت ویژه در مقابل تهاجم سخت و نرم دشمن دفاع همه جانبه از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام می‌کند.

نوشادی ادامه داد و گفت: وقتی وارد کوچه و بازار و خیابان و فضای نوین در عرصه می‌شویم، مجلات، روزنامه‌ها، کتاب‌ها و مطبوعات گوناگون و ابزارهای فناوری نوین چشم‌ها را مجذوب خود کرده و دل‌ها را به دنبال خود می‌کشانند و این کالاهای فرهنگی، خوراک معنوی جامعه، خصوصا جوانان هستند.

وی اضافه کرد: بنابراین، اگر رعایت مسائل بهداشتی در خوراک جسمانی ضروری است و هیچ آدم عاقلی به خود اجازه نمی‌دهد که مواد غذایی فاسد و حتی مشکوک مصرف کند، چرا بسیاری از مردم به ویژه جوانان عزیز ما از خواندن این رنگین نامه‌های جداً مضر ابا نکرده و ذهن شکل پذیر و قلب صاف و شفاف خود را در معرض حملات میکروب آنها قرار می‌دهند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان بوشهر ادامه داد: پیشگیری از ورود میکروب به بدن، با رعایت مسائل بهداشتی ضروری است و طبعاً جلوگیری از تزریق افکار آلوده و مسموم برخی از رنگین نامه‌های فرهنگی ضروری‌تر.

وی در پایان یادآور شد: مضمون روایتی از مولای پرهیزکاران این است؛ در شگفتم از کسی که در خوردن خوراک جسمی مواظبت می‌کند، اما برایش مهم نیست که خوراک روحی او چگونه باشد.

captcha