پیکر مادر شهید عباس بابایی تشییع شد
کد خبر: 1474652
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

پیکر مادر شهید عباس بابایی تشییع شد

گروه اجتماعی: مراسم تشییع پیکر «فاطمه خوئینی» مادر شهید خلبان عباس بابایی با حضور مسئولین لشگری و کشوری و مردم شهیدپرور استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، پیش از ظهر امروز، 27 آبان پیکر «فاطمه خوئینی» مادر خلبان شهید عباس بابایی با حضور مسئولین کشوری و فرماندهان نظامی استان قزوین و بر روی دستان مردم شهیدپرور استان قزوین تشییع شد.

در این مراسم که با حضور حجت‎الاسلام آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، امیر شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، باقرزاده رئیس ستاد تفحص شهدای کشور، روزبه استاندار قزوین و تعداد زیادی از همرزمان شهید عباس بابایی حضور داشتند.

صدیقه حکمت، همسر شهید بابایی در این مراسم در سخنانی کوتاه با تقدیر از تمامی حاضرین در این مراسم اظهار کرد: قدردانی ملت ایران از خانواده معزم شهدا نشان از جایگاه رفیع این مردم و عزتی است که خانواده شهدا در نزد ملت ایران دارند.

همچنین در این مراسم پیام تسلیت دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور قرائت شد.

گفتنی است مجلس یادبودی در روز سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ بعد ازظهر در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.

همچنین مراسم دیگری در صبح روز چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۹ صبح در مسجد آقاسید علی واقع در خیابان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مراسم سومین روز درگذشت مادر شهید بابایی نیز در روز پنجشنبه در مسجد بزرگ امام خمینی(ره) واقع در خیابان غیاث‎آباد قزوین است.

captcha