بانك اطلاعات كانون‌ها و فعالان قرآنی قزوين ايجاد می‌شود
کد خبر: 2071900
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹

بانك اطلاعات كانون‌ها و فعالان قرآنی قزوين ايجاد می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: در راستای ترويج فرهنگ قرآن و آموزه‌های آن، بانك اطلاعات فعالان قرآنی و كانون‌های قرآنی استان قزوين ايجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قزوين، «مجيد وفاپور» مشاور قرآنی استانداری قزوين، گفت: بانك اطلاعات فعالان قرآنی و كانون‌های قرآنی استان قزوين ايجاد می‌شود و يكی از روز‌های ايام دهه‌فجر به نام قرآن ‌نامگذاری می‌شود.
مشاور قرآنی استاندار قزوين در ادامه گفت: در ايام دهه‌فجر امسال برنامه‌های قرآنی با قوت تمام دنبال و اجرا می‌شود.
وفاپور اظهار كرد: ما در برنامه‌ها و فعاليت‌های قرآنی دخالت نمی‌كنيم و كار اجرايی بر عهده فعالان قرآنی است و تلاش می‌كنيم تعامل خوبی با فعالان حوزه قرآن داشته باشيم.
مشاور استاندار گفت: با هدف توسعه و ترويج فعالی‌های قرآنی و تعامل سازنده و بهتر، بانك اطلاعات فعالان قرآنی و كانون‌های قرآنی ايجاد می‌شود.
وی درباره حمايت‌ها از بخش فعاليت‌های قرآنی استان گفت: بر اساس مصوبات سفر سوم هيئت‌دولت، در قالب بودجه فرهنگی بودجه‌های مناسبی به اين بخش اختصاص می‌يابد.
وفاپور در ادامه به خبرگزاری قرآنی جهاد دانشگاهی اشاره كرد و گفت: تلاش می‌كنيم اين خبرگزاری جايگاه شايسته خود را در استان پيدا كند و در خدمت انعكاس فعاليت‌های قرآنی و مذهبی استان قرار گيرد.
captcha