آغاز ثبت نام دوره‌های تخصصی اعراب‌القرآن در مؤسسه قرآنی حافظون
کد خبر: 3127845
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

آغاز ثبت نام دوره‌های تخصصی اعراب‌القرآن در مؤسسه قرآنی حافظون

کانون خبرنگاران نبأ/ مریم فتاحی: مؤسسه قرآنی حافظون دوره‌های تخصصی اعراب‌القرآن با محوریت سوره کهف را برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، رسول محمدزاده، مدیر مؤسسه قرآنی حافظون اظهار کرد: دوره‌های تخصصی اعراب‌القرآن جهت تثبیت قواعد صرف و نحو با تدریس امیر ذوقی، مدیر گروه ادبیات عرب دانشگاه امام صادق(ع) و با محوریت سوره کهف در این مؤسسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد این دوره‌ها را کامل گذرانده‌اند اما کاربرد این قواعد را نمی‌دانند، افزود: افراد پس از گذراندن دوره کامل صرف و نحو عربی و حتی مبادئ العربیه(4) باید نکاتی را که آموزش دیده‌اند کاربردی کنند چراکه قواعد صرف و نحو عربی چون به زبان دیگری است کاملا فرار است و این امر در تثبت مواردی که آموزش داده شده مؤثر خواهد بود.

مدیر مؤسسه قرآنی حافظون اظهار کرد: مدرس این دوره امیر ذوقی، مدیر گروه ادبیات عرب دانشگاه امام صادق(ع) و مدرس حوزه مشکات پدیده ادبیات عرب است و سبک تدریس وی مورد پسند بسیاری از علاقه‌مندان به این درس است، و این دوره هم به درخواست دانشجویان و به پیشنهاد خود استاد ویژه دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری کلیه گرایش‌های الهیات، ادبیات عرب و همچنین سطوح مختلف حوزه در این مؤسسه برگزار می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه این دوره در 50 ساعت آموزشی است، بیان کرد: این دوره‌ها عصر روزهای یکشنبه از ساعت 14 الی 19 در محل مؤسسه حافظون به نشانی تهران، میدان بهارستان، خ ایران، پلاک 347، طبقه دوم برگزار می‌شود که شروع برگزاری این دوره از کلاس‌ها از 30 فروردین‌ماه است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام با شماره 33442005 تماس بگیرند و یا به پایگاه‌ اطلاع‌رسانی مؤسسه حافظون به نشانی haafezoon.ir مراجعه کنند.

captcha