اعلام فراخوان همکاری با مؤسسه حافظون
کد خبر: 3488235
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

اعلام فراخوان همکاری با مؤسسه حافظون

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی حافظون تهران جهت تکمیل کادر آموزشی و اجرایی‌اش اقدام به جذب نیروهای کارآمد کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه قرآنی حافظون اقدام به تأسیس پیش‌دبستانی و مدرسه دو زبانه ابتدایی برای سال تحصیلی 96-95 کرده است لذا جهت تکمیل نیروهای اجرایی، آموزشی و مربیانش اقدام به اعلام فراخوان کرده است.
لذا بانوان تهرانی فارغ‌التحصیل از تمامی گرایش‌های رشته الهیات و یا سایر بانوان علاقه‌مند به فعالیت‌ در مرکز دینی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://haafezoon.ir و پر کردن فرم مربوطه توانایی خود را در هر بخش اعلام کنند.
موارد جذب مشتمل بر مربی مهد و پیش‌دبستانی با رویکرد تربیت قرآنی یا زبان انگلیسی، مربی اول تا سوم ابتدایی با رویکرد تربیت قرآنی یا زبان انگلیسی، کارمند و کادر اجرایی با تخصص امور تبلیغاتی مراکز قرآنی، نیروی پژوهشگر جهت امور پژوهشی در حوزه‌های علوم دینی و تربیت کودک، اپراتور مسلط به تایپ، ورد، اکسل و مطلب گذاشتن در سایت و تلگرام است.
یادآور می‌شود، متقاضیان می‌توانند پس از مراجعه به این سایت و دریافت فرم مربوطه و پر کردن آن و معین کردن حوزه فعالیت، درخواست‌های خود را تا 31 فروردین‌ماه به رایانامه Haafezoon@gmail.com ارسال کنند و در صورت احراز شرایط از سوی مؤسسه با آنها تماس گرفته می‌شود.
captcha