بررسی طرح‌های پیشنهادی جهت تخصیص اعتبار در کمیسیون آموزش عمومی قرآن خراسان رضوی
کد خبر: 3556818
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

بررسی طرح‌های پیشنهادی جهت تخصیص اعتبار در کمیسیون آموزش عمومی قرآن خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ابراز کرد: پانزدهمین جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن خراسان رضوی با محوریت بررسی طرح‌های واصله به دبیرخانه این کمیسیون جهت تخصیص اعتبارات با حضور همه اعضاء برگزار شد.

علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ابراز کرد: پانزدهمین جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن خراسان رضوی با محوریت بررسی طرح های واصله به دبیرخانه این کمیسیون با حضور همه اعضاء امروز، ششم دی‌ماه در دفتر معاون پرورشی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی برگزار شد.
وی ادامه داد: بررسی طرح‌های آموزش عمومی قرآن که توسط دستگاه‌های مختلف به شورای توسعه فرهنگ قرآنی رسیده، محور این جلسه قرار گرفت، البته این طرح‌ها تاکنون مطرح نشده بود و  بعد از این بررسی قرار شد تا اعتباری که مربوط به سال 1393 است و در شورا برای این بخش در نظر گرفته شده است، تعیین تکلیف و به طرح‌ها اختصاص پیدا کند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با بیان اینکه کل اعتبار اختصاص یافته به شورای توسعه زیاد نیست، گفت: این اعتبار بین بخش‌های تبلیغی، آموزش و پژوهش تقسیم شده است که حدود 20 طرح آموزش و پرورش و 16 طرح تبلیغی در این جلسه ارائه و مورد بررسی قرار گرفت تا طبق گستردگی و نوع طرح‌ها اعتبار به آنها تخصیص داده شود.
مهدوی‌خواه در پایان خواستار شد: همه نهادها و تشکل‌های قرآنی استان می‌توانند طرح‌های خود را که جنبه آموزشی دارد از طریق موسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد به عنوان نماینده این موسسات در کمیسیون، به اطلاع برسانند تا در کمیسیون ارائه شود و به آن اعتبار لازم تخصیص پیدا کند.
captcha