برگزاری جلسه مرکزی دارالقرآن علی‌بن موسی الرضا(ع) در مشهد
کد خبر: 3559932
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

برگزاری جلسه مرکزی دارالقرآن علی‌بن موسی الرضا(ع) در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی الرضا(ع) با حضور جمعی از قاریان مشهدی و نوجوانان علاقه‌مند به کلام وحی در کنار ارائه آموزش‌های تخصصی قرآن کریم در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی الرضا(ع) همراه با ارائه آموزش‌های تخصصی، روخوانی و روانخوانی، تاریخچه تجوید(پایه و تخصصی) زیر نظر سروش عظیمی، استاد قرآن کریم، در کنار آموزش تخصصی صوت و لحن و نغمات عربی شامگاه، 15 دی‌ماه در مشهد برگزار شد.
جلسه قرآن
بنابر این گزارش، در این جلسه، قاریانی همچون از جمله احسان سوختانلو، جواد ایزانلو، زاوه‌زاده، محمد قربانی، اعتضادی، رضا برزگر، حجت‌الاسلام فاطمی‌منش، محمدحسن فاطمی‌منش، قاری خردسال و  امیررضا اسماعیلیان، حافظ نوجوان به تلاوت کلام الله مجید پرداختند.
جلسه قرآن
همچنین جواد سلیمانی، حجت‌الاسلام محمود محمدی‌نیا و همچنین حمید غلامی، رئیس کمیته قرآن مشهد ۲۰۱۷ از دیگر مهمانان این جلسه بودند.
گفتنی است، جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی الرضا(ع)، شامگاه، 15 دی‌ماه در مشهد از ساعت ۱۸ الی ۲۲ و با سخنرانی محمدعلی متقیان، برگزار شد.
جلسه قرآن
یادآور می‌شود، در حاشیه این جلسه قرآن، برای سه نفر از اعضاء، احسان سوختانلو و رضا برزگر، قاریان و امیرضا اسماعیلیان، حافظ قرآن یک جشن تولد قرآنی برگزار شد.
جلسه قرآن
جلسه قرآن
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۹
0
0
با درود و ادب
از مسئولین جلسه کمال تشکر را دارم
فقط یک پیشنهاد میکنم زمان جلسه بیشتر بشود تا قاریان بیشتر بتوانند کار کنند.
خدا قوت
کبیر کبیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۵
0
0
سلام و عرض خسته نباشد
تشکر از استاد عظیمی که در این جلسه هم آموزش قرآن و هم تفسیرقرآن و هم عترت استفاده میکنند.
اجرکم عندالله
captcha