برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای ترور در کرمان
کد خبر: 3574819
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای ترور در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد: نخستین مراسم بزرگداشت شهدای ترور شهرستان کرمان امروز چهارشنبه، 27 بهمن همزمان با سالگرد شهادت شهید ایرانمنش با حضور خانواده شهدا و مدیران در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیر بنیاد هابیلیان در این مراسم گفت: در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوعات متنوع و بسیار زیادی پشت سر هم داشتیم و برخی موضوعات بی‌نظیر در تاریخ همچون ترور را شاهد بودیم.
وی افزود: 17 هزار شهید ترور وجود دارد و 12 هزار نفر مربوط به شهدایی است که منافقین به شهادت رساندند و 280 شهید ترور در کرمان داریم.
دبیر بنیاد هابیلیان با بیان اینکه هر کاری که تروریست‌ها انجام می‌دهند و پشت سر هر گروه تروریستی یکی از قدرت‌های جهانی قرار دارد، گفت: 
وی افزود: منافقین تصور داشتند که با ترور سران نظام جمهوری اسلامی می‌توانند مملکت را به هم بریزند، اما نقشه آنها نقش بر آب شد، اما اعتقاد دارم که ضربه کاری زدند و موجب ایجاد یک خلاء فرهنگی شدند.
هاشمی‌نژاد بیان کرد: یکی از ابزارهای بزرگ دشمن علیه انقلاب اسلامی موضوع حقوق بشر است و امروز پای اصلی قطعنامه‌ها و سرخط بسیاری از حوادث علیه کشور ما شبکه نفاق است.
وی تصریح کرد: می‌خواهند با شکل و موضوعات جدید به کشور ورود کنند و اکنون موضوعات مورد نظر آنها به شکلی مطرح می‌شود و دشمن در صحنه بین‌المللی مدعی حقوق بشر شده و شکل جدید شبکه نفاق این است.
هاشمی‌نژاد تصریح کرد: اگر یک یا دو نسل گذشته خود را در نیابیم، دشمن این کار را خواهد کرد و در برخی از دانشگاه‌ها موضوعات مورد نظر دشمن و منافقین مطرح می‌شود.
دبیر بنیاد هابیلیان تأکید کرد: دشمن اگر بتواند در داخل نفوذ کند، هدف خود را پیش خواهد برد، وگرنه در جبهه نظامی هیچ‌گونه نمی‌تواند اهداف خود را دنبال کند.
محمدرضا حسنی‌سعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این مراسم گفت: این جلسات به ما تذکر می‌دهد که دشمن بیدار است و نباید نسبت به دشمن خوش‌بین بود.
وی با ذکر خاطراتی از شهدای ترور افزود: کمترین خروجی جلسه این است که متوجه شویم بدهکار هستیم و عزت و سربلندی که داریم به خاطر ایثارگری و شهادت شهیدان است.
حسنی‌سعدی بیان کرد: رعب و وحشتی که امروز در دل دشمنان است را شهدا گذاشته‌اند و امروز خانواده شهدا پای کار هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهارکرد: بسیج و سپاه از امام خود دفاع می‌کنند و شهدا گفته‌اند که ما از امام زمان خود دفاع کردیم و نسل بعد از امام زمان خود دفاع کنید و هوشیار باشید.
یادآور می‌شود، فرزند شهید ایرانمنش در این بزرگداشت به ذکر خاطراتی از پدر شهید خود پرداخت و از سوی بنیاد هابیلیان هدیه‌ای به رسم یادبود سالگرد شهادت شهید ایرانمنش به دختر وی اعطا شد.
captcha