بازسازی خانه شهید بابایی خواسته پدر و مادرم بود
کد خبر: 3632888
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

بازسازی خانه شهید بابایی خواسته پدر و مادرم بود

گروه اجتماعی: برادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی گفت: بازسازی خانه و حسینیه شهید بابایی یکی از خواسته‌های پدر و مادرم بود که به لطف شهرداری قزوین محقق شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، جواد بابایی در مراسم افتتاحیه حسینیه و خانه شهید بابایی، اظهار کرد: گام اول بازسازی این خانه را مرحوم "حکمت" همسر وفادار شهید برداشت و گفت می خواهد این مکان را به حسینیه تبدیل کند.
وی افزود: اصل بنای این فضا مختص عزاداری‌های ماه محرم و برگزاری تعزیه است که بعد از 28 سال از فوت پدر  و 30 سال از شهادت برادرم، این امر همچنان برقرار بوده و امیدواریم بعد از این نیز همین طور باشد.
برادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی عنوان کرد: در حال حاضر فاز اول مرمت و بازسازی انجام شده است و فاز دوم بازسازی باقی‌مانده است که انتظار داریم قبل از شروع ماه محرم بازسازی پایان یابد.
وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن محرم از مسئولان می‌خواهیم که فاز دوم بازسازی که شامل مسقف کردن حیاط، گازرسانی و تأمین روشنایی را انجام دهند تا بتوانیم مرایم تعزیه را به‌درستی برگزار کنیم.
بابایی بیان کرد: امیدواریم این فضا بتواند تأثیر بسزایی در شناساندن سیره شهید بابایی به نسل امروز و آینده داشته باشد و بیش‌ازپیش بتواند جوانان را جذب کند.
captcha