17 شهریورماه؛ بازگشت اولین گروه حجاج خراسانی
کد خبر: 3637179
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

17 شهریورماه؛ بازگشت اولین گروه حجاج خراسانی

گروه اجتماعی: جانشین رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی از بازگشت اولین گروه حجاج خراسانی در قالب دو پرواز همزمان با 17 شهریورماه خبر داد.

سیدعلی موسوی، جانشین رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: اعزام زائران به حج تمتع از ۱۵ مردادماه آغاز و تا ۲۸ مردادماه تمامی زائران از خراسان بزرگ به تعداد ۹۱۲۶ نفر به زیارت بیت‌الله‌الحرام مشرف شدند.
وی با بیان اینکه اعزام زائران بیت عتیق از خراسان بزرگ در قالب 37 پرواز از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام شد، افزود: زائران در قالب ۱۹ پرواز مدینه قبل از ۱۵ تا ۲۴ مردادماه و ۱۸ پرواز مدینه بعد از ۱۹ تا 28 مردادماه حج تمتع اعزام شدند.
جانشین رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اولین گروه حجاج خراسانی 17 شهریورماه در قالب دو پرواز به گنجایش 280 نفر و در مجموع 560 نفر از فرودگاه جده به مشهد برمی‌گردند.
موسوی اظهار کرد: بازگشت حاجیان خراسان بزرگ در قالب 37 پرواز از 17 تا 28 شهریورماه ادامه دارد.
وی بیان کرد: تعداد ۶۴ کاروان از خراسان رضوی با تعداد ۸ هزار و ۸۰۰ زائر در حج امسال به بیت عتیق اعزام شدند.
جانشین رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ابراز کرد: از تعداد کل زائران استان خراسان رضوی تعداد ۴۷۱۰ نفر در قالب ۳۴ کاروان از مشهد، ۳۰ کاروان از شهرستان‌ها و ۹ کاروان هم از اهل‌سنت اعزام می‌شوند.
captcha