گروه‌بندی مربیان طرح تربیت حافظان همراه با نام شهدا
کد خبر: 3653443
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

گروه‌بندی مربیان طرح تربیت حافظان همراه با نام شهدا

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران از گروه‌بندی مربیان طرح تربیت حافظان همراه با نام شهدا خبر داد.

بهمن پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از گروه‌بندی مربیان این طرح قرآنی با همراهی نام یکی از شهدای بزرگوار خبر داد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران ادامه داد: طبق تصمیمی که در مشورت با مسئولان اجرایی طرح تربیت حافظان گرفته شد، بنابر این شد تا مربیان این طرح قرآنی به گروه‌های پنج نفره تقسیم شوند و هر یک از این گروه‌ها نیز به نام یکی از شهدای بزرگوار مزین شوند.

پزشکی تصریح کرد: مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم به هشت گروه قرآنی با نام‌های شهدای گمنام با سرگروهی خانم زنگنه، شهید عباس بابایی به سرگروهی فاطمه بهرامی، شهید محسن حاجی حسنی به سرگروهی خانم قرقچیان، شهید فهمیده به سرگروهی خانم مقنیان، شهید علم‌الهدی به سرگروهی خانم حیدری، شهید پلارک به سرگروهی خانم فراهانی، شهید ابراهیم هادی به سرگروهی خانم میرعبدلی و شهید حججی به سرگروهی خانم بیلدار تقسیم شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران اظهار کرد: هر یک از این گروه‌های قرآنی در مدارس تحت پوشش طرح در حال آموزش قرآن کریم به قرآن‌آموزان هستند و ثواب این برنامه‌ها را روح پرفتوح این شهدای بزرگوار تقدیم می‌کنند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۳
0
0
برپایی این کار موجب زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۴
0
0
برگزاری از این دست کارها افزایش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۴
0
0
نظارت و کنترل دقیقی بر این طرح صورت گیرد
captcha