اجراى طرح «زیارت نائب شهید» به نیابت شهدای مازندران در اربعین حسینى
کد خبر: 3654539
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

اجراى طرح «زیارت نائب شهید» به نیابت شهدای مازندران در اربعین حسینى

گروه فرهنگی: مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: این بنیاد به عنوان عضو كمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی و براساس وظیفه ذاتی خود، طرح «زیارت نائب شهید» را به نیابت شهدای مازندران برای زائرین عتبات عالیات انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، «عباسعلی رضایی» مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اجرای طرح «زیارت نائب شهید» در اربعین حسینی اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به عنوان عضو كمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی و براساس وظیفه ذاتی خود، طرح زیارت نائب شهید را به نیابت از شهدای مازندران برای زائرین عتبات عالیات انجام داده است.
رضایی افزود: طرح «زیارت نائب شهید» به صورت كارت لمینت شده طراحی و برای شهدای عزیز 22 شهرستان مازندران چاپ و آماده شده است.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ابراز داشت: كارت زیارت نیابت هر شهید تحت عنوان همسفر آسمانی در اختیار زائرین اربعین حسینی استان مازندران قرار می‌گیرد و زائر اباعبدالله الحسین(ع) در عتبات عالیات، زیارت نیابت هر شهید را به جای می آورد.

رضایی متذکر شد: همه ما باید امنیت و آسایش خود را مدیون خون شهدا و جانفشانی آنان بدانیم.

این مسئول در پایان تصریح کرد: ما باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و پیوند خود با شهدا را حفظ كنیم. 

انتهای پیام/
captcha