استقبال چشمگیر از غرفه ایران در بازارچه خیریه بوسنی
کد خبر: 3671072
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

استقبال چشمگیر از غرفه ایران در بازارچه خیریه بوسنی

بازارچه دیپلماتیک خیریه بوسنی و هرزگوین با حضور سفارتخانه های خارجی مقیم در محل نمایشگاه بین المللی اسکندریه در شهر سارایوو برگزار شد.

استقبال چشمگیر از غرفه ایران در بازارچه خیریه بوسنیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بازارچه دیپلماتیک خیریه بوسنی و هرزگوین با حضور سفارتخانه های خارجی مقیم در محل نمایشگاه بین المللی اسکندریه در شهر سارایوو برگزار و علیرغم بارش سنگین برف با بازدید هزاران نفر از شهروندان بوسنی وهرزگوین مواجه شد.

در این بازارچه، غرفه ایران که با همت همسران دیپلماتهای ایرانی و برخی دیگر از بانوان هموطن  برپا شده بود  مورد استقبال گسترده دیپلماتهای مقیم و انبوه مراجعین بوسنیایی قرار گرفت.

غذاهای متنوع ایرانی و انواع شیرینی ، صنایع دستی و محصولات فرهنگی از جمله اقلام  ارائه شده در غرفه جمهوری اسلامی ایران در بازارچه دیپلماتیک سارایوو بود.

این بازارچه خیریه با مدیریت گروهی از همسران سفرا و دیپلمات های مقیم و با مشارکت سفارت و نمایندگی های سیاسی مقیم سارایوو، سازمان های خیریه بوسنیایی و حمایت برخی شرکت های بازرگانی  در آذر ماه هر سال، در محل نمایشگاه های بین المللی شهر سارایوو برگزار می‌شود.

در بازارچه خیریه دیپلماتیک امسال بوسنی 40 سفارت خارجی و 60 انجمن بوسنیایی حضور داشتند و عواید ناشی از  این بازارچه صرف امور خیریه از جمله آموزش و مداوای کودکان بیمار و نیازمند می‌شود.

captcha