تصاویر مراسم تشییع پیکر شهید «هادی کاردیده»
کد خبر: 3671142
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

تصاویر مراسم تشییع پیکر شهید «هادی کاردیده»

کانون خبرنگاران نبأ: پیکر شهید استوار یکم «هادی کاردیده» از کارکنان نیروی انتظامی خراسان جنوبی برروی دستان مردم شهرستان بیرجند تشییع شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم «هادی کاردیده» از کارکنان نیروی انتظامی خراسان جنوبی امروز، 19 آذرماه در شهرستان بیرجند برگزار شد.

17 آذرماه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکی از افراد شرور و تحت تعقیب منطقه قصد عزیمت به روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان را دارد بلافاصله مأموران نیروی انتظامی خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان به محل تردد اشرار اعزام شدند.

مأموران با شناسایی خودروی متهم که در سه راهی روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان در حال تردد بود به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و متواری شد که با توجه به وجود زن وکودک در خودروی متهم با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و سرنشین جلوی خودرو بلادرنگ به سمت مأموران تیراندازی کرد.

تعداد سه نفر از مأموران فرماندهی انتظامی استان در درگیری صورت گرفته مجروح شدند که در این میان استوار یکم «هادی کاردیده» بر اثر برخورد تیر مستقیم شرور به گردن و قفسه سینه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 فرهاد زمانی

 

captcha