کتاب «روزی روزگاری جنگی» در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی نقد می‌شود
کد خبر: 3671429
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

کتاب «روزی روزگاری جنگی» در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی نقد می‌شود

گروه فرهنگی: کتاب «روزی روزگاری جنگی»؛ اثر مهدی قزلی، مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در نشست ادبی شمس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، کتاب «روزی روزگاری جنگی»؛ اثر مهدی قزلی، مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، با حضورنویسنده کتاب و جمعی دیگر از نویسندگان از جمله محمد ریاحی، علی موسی‌زاده و حسین لعل بذری، از جمله منتقدان و استادان داستان‌نویسی حاضر، دوشنبه، 20 آذر، ساعت 17 در نشست ادبی شمس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، برگزار می‌شود.

کتاب «روزی روزگاری جنگی» توسط مهدی قزلی در حوزه دفاع مقدس نوشته شده و به همت نشر «سپیده باوران» در سال جاری منتشر شده است. از دیگر آثار این نویسنده نام آشنا می‌توان به کتاب‌های «پنجره‌های تشنه»، «جای پای جلال» و «آخرین پیامبر خدا»، اشاره کرد.

از عموم علاقه‌مندان به ‌ویژه زائران و مجاوران اهل قلم برای حضور در این ضیافت ادبی در حوزه داستان‌ دعوت به ‌عمل می‌آید.
نشست بررسی این کتاب با همکاری روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حوزه شعر و ادب، برپا خواهد شد.
یادآور می‌شود، سلسله نشست‌های ادبی شمس، یکی از برنامه‌های این سازمان در راستای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و معرفی نویسندگان و منتقدان و همچنین آثار ادبی کشور است که به ‌صورت ادواری در کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

captcha