«گلستانه» میهمان تلوزیون قزوین در تحویل سال نو می‌شود
کد خبر: 3695283
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
در تشریح برنامه‌های صداوسیمای در ایام نوروز 97

«گلستانه» میهمان تلوزیون قزوین در تحویل سال نو می‌شود

گروه فرهنگی- سیمای مرکز قزوین برای لحظه تحویل سال ویژه برنامه ای تلویزیونی با عنوان «گلستانه» پیش بینی کرده است که این ویژه برنامه در لحظه ی تحویل سال با مخاطبان همراهی خواهد کرد. 

به گزارش ایکنا از قزوین، برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در ایام نوروز 97 اعلام شد.
سیمای مرکز قزوین برای لحظه تحویل سال ویژه برنامه ای تلویزیونی با عنوان «گلستانه» پیش بینی کرده است که این ویژه برنامه در لحظه ی تحویل سال با مخاطبان همراهی خواهد کرد. 
برای ایام نوروز هم ویژه برنامه ی تلویزیونی «نوروز 97» پیش بینی شده است که در 16 قسمت 90 دقیقه ای صبح های نوروز پخش و در شب های نوروز بازپخش می شود. 
سیمای مرکز قزوین همچنین سریال «خان بابا و ارثیه فامیلی» را آماده ی پخش کرده است که این سریال از جمله تولیدات فاخر مرکز و منطبق با فرهنگ بومی استان می باشد که در 13 قسمت 40 دقیقه ای از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد. 
برنامه‌های «مسابقه تلفنی ستاره‌ها»، «روزی روزگاری قزوین»، «جمع بندی ورزش سال 96»، «یک برنامه 5 قسمتی از فعالیت های فرهنگی و هنری استان» و «نوای مینودری» از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز قزوین در ایام نوروز خواهد بود. 
از برنامه‌های رادیو قزوین در ایام نوروز نیز می توان به ویژه برنامه‌های «صدای بهار» صبح‌ها از ساعت 10، «هفت سین» عصرها از ساعت 17:30و نمایش کوتاه ظهر ها از ساعت 12:35 اشاره کرد که با رویکردی شاد و مفرح میهمان مردم خواهند بود. 
برای لحظه ی تحویل سال هم ویژه برنامه ای 225حدوداً 4 ساعته پیش بینی شده است که مخاطبان را در این لحظات همراهی خواهد کرد. 
خبر مرکز قزوین در ایام نوروز علاوه پوشش رویدادهای استان در دو بخش خبری سیما و صدا، گزارش‌های ویژه ای از جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان تهیه و تولید و پخش خواهد کرد و نیز در ایام نوروز با دستگاه های خدمات رسان همچون میراث فرهنگی، جمعیت هلال احمر، پلیس راه، آتش نشانی، هواشناسی، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری، حمل و نقل پایانه‌ها، راه آهن که در ایام نوروز به مردم خدمات ارائه می کنند ارتباط برقرار و آخرین اطلاعات مورد نیاز مردم را در رسانه منعکس می‌کند. 
طراحی صفحه ویژه نوروز 97 در وب سایت، انتشار پیام سال رهبری در قالب‌های عکس نوشته، ویدئو، پادکست، ساخت استیکر و لوگو، معرفی ویژه برنامه‌های تولیدی رادیو و تلویزیون با قالب‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت، برگزاری مسابقه، انتشار جدول پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان، انتشار موسیقی‌های تولیدی و تأمینی، اطلاع رسانی توصیه‌های کارشناسان دستگاه‌های نظارتی و خدمات رسان و اجرای نظر سنجی از مخاطبان پیرامون موضوع و محتوای برنامه های مرکز از مهمترین برنامه های معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز قزوین در ایام نوروز است.
 انتهای پیام

captcha