تحقق شعار بانکداری اسلامی هدف صندوق امداد ولایت است
کد خبر: 3697819
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

تحقق شعار بانکداری اسلامی هدف صندوق امداد ولایت است

گروه اجتماعی- مدير صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: یکی از اهداف اصلی تأسیس صندوق امداد ولایت، تحقق واقعی شعار بانکداری اسلامی است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، قدیر حسن‌زاده، مدير صندوق امداد ولایت استان اردبیل، روزگذشته 15 اسفند ماه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تمامی اهداف خود را در راستای اجرایی کردن شعار بانکداری اسلامی پایه‌ریزی کرده و مأمنی مطمئن برای خیرین است؛ بر این اساس، به مردم نوع‌دوست و خیرین گرامی استان اطمینان می‌دهیم که صندوق امداد ولایت مطمئن‌ترین مکان برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و اجرایی کردن اهداف بانکداری اسلامی بوده و کمیته امداد با حدود 40 سال سابقه، حامی و پشتیبان آن است.
وی افزود: یکی از اهداف اصلی تأسیس صندوق امداد ولایت تحقق واقعی شعار بانکداری اسلامی است.
مدیر صندوق امداد ولایت استان اردبیل تصریح کرد: صندوق امداد ولایت با پشتیبانی بانک ملی ایران و عضو شبکه شتاب است که تمامی خدمات بانکی اعم از اینترنت بانک، تلفن بانک، استفاده از درگاه‌های اینترنتی، دستگاه پوز، عابر بانک و ... را می‌توان با استفاده از کارت‌های این مؤسسه انجام داد.
حسن‌زاده عنوان کرد: صندوق امداد ولایت آماده است تا وظیفه نگهداری قرض‌الحسنه‌های خانگی، خانوادگی، اداری، مساجد و ... را نیز بر عهده گیرد، به این ترتیب سپرده‌گذاران می‌توانند مبالغ نقدی قرض‌الحسنه‌های خود را به این مؤسسه بسپارند و صندوق هم بر اساس خواسته و نظر سپرده‌گذار، تسهیلاتی در اختیار افراد معرفی شده قرار می‌دهد که در زمینه دریافت آن نیز با توافق سپرده‌گذار مشارکت و اقدام می‌کند؛ به عبارتی، عملاً تسهیلات را بنا به خواست سپرده‌گذار بر اساس ضوابط معرفی شده سپرده‌گذار انجام می‌دهد.
وی بیان کرد: طی شرایط جدیدی که در کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق ایجاد شده است، شماره کارت 6037997922915765 برای دریافت کمک‌های مردمی تعیین شده که این مبالغ نیز صرفا برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان با تشخیص کمیته امداد در نظر گرفته می‌شود.
مدیر صندوق امداد ولایت استان اردبیل تأکید کرد: از خیرین و مردم نوع‌دوست اردبیل، صاحبان کارخانجات، پزشکان، ادارات، سازمان‌ها و مؤسسات تقاضا داریم وجوه نقدی خود را برای تقویت این صندوق برای پرداخت بیشتر قرض‌الحسنه به نیازمندان در این صندوق سپرده‌گذاری کنند تا در استان هیچ نیازمندی نداشته باشیم وعلاوه برآن با ایجاد حساب در این صندوق، ما را در اجرای این هدف یاری رسانده، در اجر اخروی آن نیز سهیم باشند.
وی ادامه داد: در همین راستا طرحی در دست اجرا و ابلاغ است که با همکاری و همراهی همه نیکوکاران‌، دستگاه‌ها، سازمان‌ها، مقامات و مسؤولان استانی شاهد رونق و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه در سطح استان خواهیم بود.
حسن‌زاده گفت: این طرح تحت عنوان «هر شهروند، یک حساب قرض‌الحسنه» بر این پایه استوار است که با ترویج و توسعه فرهنگ غنی قرض‌الحسنه شاهد روزی باشیم که هرشهروند و فرد اردبیلی یک سپرده و قرض نیکوی حداقل 1میلیون ریالی نزد صندوق امداد ولایت داشته باشد تا بتوانیم گرهی از مشکلات نیازمندان و متقاضیان هم‌استانی خود بگشاییم.
انتهای پیام

captcha