یک گام دیگر به موعد زمانی افق ۱۴۰۴ نزدیک شدیم
کد خبر: 3701388
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
رئیس جهاددانشگاهی واحد قزوین در پیام تبریک نوروزی:

یک گام دیگر به موعد زمانی افق ۱۴۰۴ نزدیک شدیم

گروه فرهنگی- رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین با صدور پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را تبریک گفت و با اشاره به اینکه یک گام دیگر به موعد زمانی افق ۱۴۰۴ نزدیک شدیم، بر تحقق راهبردهای مقام معظم رهبری و آرمان‌های ملت ایران تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قزوین، فرشاد پیله‌چی رئیس جهاد دانشگاهی با صدور پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را تبریک گفت و با اشاره به اینکه یک گام دیگر به موعد زمانی افق ۱۴۰۴ نزدیک شدیم، بر تحقق راهبردهای مقام معظم رهبری و آرمان‌های ملت ایران تأکید کرد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در ابتدای این پیام آورده است: بهار، فصل بیداری طبیعت و نمونه‌ای جذاب از وعده خداوند و مثالی شیرین برای قیامت است. آمدن بهار مژده نو شدن طبیعت و آغازی دوباره و فرصتی بهتر برای زندگی است.
وی در ادامه عنوان کرده است: بهار امسال در حالی فرا می‌رسد که ما یک گام دیگر به موعد زمانی افق ۱۴۰۴ نزدیک‌تر شده‌ایم و می‌دانیم که باید برای تحقق آنچه برایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم دوچندان تلاش و کوشش نماییم. رسالت‌های عظیمی پیش روی ما قرار دارد که مهم‌ترین آن‌ها با ضریب اولویت بالا هرساله در راهبردهای مقام معظم رهبری هم‌زمان با آغاز سال‌ها مشخص شده است و کلید واژه آن‌ها را می‌توان در «مدیریت جهادی»، «اقتصاد مقاومتی»، «تولید ملی» و «اشتغال» جست‌وجو کرد.
پیله‌چی آورده است: بهار سال ۹۷، موعدی دوباره برای درس گرفتن از همه تجربیات گذشته در عرصه اقتصادی و فرهنگی و تلاشی مضاعف برای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ملت ایران است.
وی در ادامه عنوان کرده است: ما نیز بر این باوریم که با اتحاد، همدلی و یکپارچگی همه‌ی خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی مردم و با تکیه بر دو اصل «مدیریت جهادی» و «اقتصاد مقاومتی»، می‌توان مشکلات اقتصادی و کاستی‌های فرهنگی را نیز از پیش رو برداشت.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در پایان آورده  است: اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و مردم عزیز استان قزوین تبریک عرض نموده و برای همه شما آرزوی روزگاری بهتر و موفقیت‌های بالاتر دارم.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha