امروز برروی جایگاه مسابقات قرآن اردن می‌روم/ تغییر در زمان و رشته‌های مسابقات
کد خبر: 3713875
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

امروز برروی جایگاه مسابقات قرآن اردن می‌روم/ تغییر در زمان و رشته‌های مسابقات

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن با اشاره به حضورش در این رقابت‌ها گفت: طبق قرعه باید امروز برروی جایگاه رفته و به سؤالات داوران پاسخ دهم.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: بیست‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی کشور اردن از صبح امروز به وقت محلی در امان پایتخت این کشور آغاز شد.

پیمان ایازی نماینده کشورمان در این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با فارس درخصوص این رقابت‌ها گفت: روز شنبه برای حضور در مسابقات قرآن اردن راهی این کشور شدم و آیین افتتاحیه این مسابقات صبح امروز در سالن اصلی برگزاری رقابت‌ها برگزار و قرعه‌کشی هم انجام شد.

وی ادامه داد: شرایط برگزاری مسابقات و آب و هوای کشور اردن خوب است و خودم هم آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات دارم، همچنین طبق قرعه باید امروز در مسابقات برروی جایگاه بروم و به سؤالات داوران پاسخ دهم. همین جا از همه مردم عزیز التماس دعای خیر دارم تا بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

ایازی به اعمال تغییرات در مسابقات اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها تا دوره‌های قبل در رشته‌های حفظ کل، ۲۰ جزء و تفسیر قرآن برگزار می‌شد اما امسال این رقابت‌ها فقط در رشته حفظ کل قرآن برگزار خواهد شد.

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن از تغییر زمان‌بندی مسابقات اردن خبر داد و گفت: این رقابت‌ها طی ۲۵ دوره قبلی خود همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد اما امسال مسابقات پیش ماه رمضان آغاز و روز اول ماه مبارک اختتامیه آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha