طرح قرآنی بینات ۲۱ با محوریت سوره قصص در زنجان برگزار می شود
کد خبر: 3715926
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

طرح قرآنی بینات ۲۱ با محوریت سوره قصص در زنجان برگزار می شود

‌رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری طرح قرآنی بینات ۲۱ با محوریت سوره قصص در موسسات و خانه های قرآنی استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ شبستان نوشت: حجت الاسلام علیرضا بهبودی، رئیس اداره امور قرآنی دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح قرآنی بینات 21 با محوریت سوره قصص که به صورت سراسری در کشور اجرا می شود، در استان زنجان هم به همت موسسات و خانه های قرآنی به اجرا درمی آید.

وی هدف از برگزاری این طرح را نشر و ترویج ترجمه، تفسیر، مفاهیم و فرهنگ غنی قرآن کریم در جامعه، حرکت در جهت رفع مهجوریت قرآن کریم در جامعه اسلامی اعلام کرد.

به گفته حجت الاسلام بهبودی، در این طرح مخاطبان، ضمن آشنایی با ترجمه و تفسیر سوره مبارکه قصص در ماه مبارک رمضان خواهند توانست فرامین حیات‌بخش آن را در زندگی فردی و خانوادگی خود به کار بندند.

رئیس اداره امور قرآنی دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان دو تفسیر محوری با حضور اساتید زبده تفسیر کشور در شهرهای زنجان و ابهر اجرا می شود.

این مقام مسوول به طرح جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم همه روزه بعدازظهر با حضور روزه داران در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به سیاست تبلیغات اسلامی در حمایت از جلسات و محافل قرآنی خاطرنشان کرد: حمایت از 50 جلسه تفسیر بومی استان در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha