آمار ثبت نام کنندگان جشنواره قرآن و عترت به تفکیک بخش‌ها
کد خبر: 3716015
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

آمار ثبت نام کنندگان جشنواره قرآن و عترت به تفکیک بخش‌ها

گروه سلامت ــ آمار تفکیک ثبت‌نام کنندگان بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت اعلام شد.

آمار ثبت نام کنندگان جشنواره قرآن و عترت به تفکیک بخش‌ها اعلام شد
 
به گزارش ایکنا، آمار تفکیکی ثبت نام کنندگان بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت به تفکیک بخش‌های این رویداد قرآنی اعلام شد.
جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در شش بخش معارف قرآنی و سیره معصومین، پژوهشی، فناوری، هنری و ادبی مراحل دانشگاهی خود را طی می‌کند و مرحله نهایی این جشنواره طی روز‌های ۱۸ تا ۲۱ مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زیباکنار برگزار می‌شود.
بر اساس آمار دبیرخانه جشنواره قرآن وعترت وزارت بهداشت، تاکنون ۵۰ هزار و ۴۰۲ نفر از ثبت نام کنندگان در بخش معارف قرآنی و سیره معصومین (ع) شرکت کرده‌اند و با ورود به سامانه ثبت نام، حضورشان را در این بخش قطعی کرده‌اند.
همچنین تعداد ۹ هزار و ۵۵۴ نفر از دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی در بخش هنری و تعداد ۳ هزار و ۶۲۱ نفر در بخش پژوهشی جشنواره آثار خود را به دبیرخانه ارایه کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، در بخش ادبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، ۲ هزار و ۹۴۷ نفر ثبت نام کرده‌اند و در بخش فناوری ۷۳۴ نفر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل داده‌اند. بیشترین آمار ثبت نام کنندگان این دوره ازجشنواره همانند سال‌های گذشته مربوط به بخش معارف قرانی و سیره معصومین (ع) است. کمترین میزان ثبت نام کنندگان در این دوره از جشنواره مربوط به بخش فناوری است.
مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی زیباکنار در روز‌های ۱۸ تا ۲۱ مهرماه میزبان مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت خواهد بود.
انتهای پیام
captcha