انعکاس رویدادهای نمایشگاه قرآن در «شهر قرآن از نمای نزدیک»
کد خبر: 3716189
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

انعکاس رویدادهای نمایشگاه قرآن در «شهر قرآن از نمای نزدیک»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ویژه‌برنامه زنده «شهر قرآن از نمای نزدیک» ویژه انعکاس رویدادهای بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هر شب از رادیو قرآن پخش می‌شود.

انعکاس رویدادهای نمایشگاه قرآن در «شهر قرآن از نمای نزدیک»

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمانی برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن برنامه زنده «شهر قرآن از نمای نزدیک» هر شب از مصلای تهران به سمع شنوندگان خواهد رسید.
در این برنامه علاوه برانعکاس رویداها، برنامه ها و نشست های بخش های مختلف نمایشگاه، بخشهای متنوعی چون گفت‌وگو با مسئولان اجرایی و قرآنی دیدارکننده از این تفرجگاه مذهبی انجام می شود.
آیتمی با عنوان «دیدار» نیز به گفت‌وگو با خادمان قرآنی می‌پردازد که اجرای آن را حمید عبیری برعهده دارد. ارتباط با مراکز استان‌ها از محل برگزاری نمایشگاه قرآن آیتم دیگر این ویژه برنامه خواهد بود.
همچنین در محل استقرار ایستگاه رادیو قرآن در این نمایشگاه از حاضران در نمایشگاه برای ارائه ایده‌های جذاب به منظور برنامه‌سازی نظرسنجی می‌شود.
بیست و ششمین نمایشگاه قرآن امسال به صورت همزمان در تهران و دیگر شهرهای ایران برگزار می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، چلچراغ هدایت» تا ۱۴ خردادماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.
یادآوری می شود، برنامه زنده شهر قرآن از نمای نزدیک از سوی گروه قرآن و اطلاع رسانی، به تهیه کنندگی فاطمه رحمانی و با اجرای کارشناسی جواد نصیری هر شب تا ۱۴ خرداد از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۳۰ تقدیم شنوندگان خواهد شد.

انتهای پیام

captcha