اندیشه، تفکر و یاد امام برای نسل کنونی انقلاب واکاوی و بازنگری شود
کد خبر: 3716241
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
فرماندار رودسر:

اندیشه، تفکر و یاد امام برای نسل کنونی انقلاب واکاوی و بازنگری شود

گروه اجتماعی- وارسته با بیان اینکه پیروزی انقلاب به رهبری امام(ره) سبب احیای دوباره اسلام شد، تصریح کرد: باید اندیشه، تفکر و یاد امام راحل برای همه اقشار جامعه به ویژه نسل کنونی انقلاب واکاوی و بازنگری شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، علی وارسته، فرماندار شهرستان رودسر امروز، 30 اردیبهشت در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های سوم خرداد که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: ارزش ها و دستاوردهای این رویداد بزرگ باید برای نسل های کنونی انقلاب تبیین، تشریح و هویت سازی شود.

وی به حضور پررنگ رزمندگان شهرستان رودسر در عملیات آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: این امتیاز و افتخار بزرگی برای این شهرستان است که اجازه ندادند حتی قسمتی از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن بعثی قرار گیرد.

اندیشه، تفکر و یاد امام برای نسل کنونی انقلاب واکاوی و بازنگری شود

این مقام مسئول، با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر بیش از 16 هزار کشته و زخمی و قریب به 19 هزار اسیر از دشمن را در پی داشت، اضافه کرد: این عملیات مسیر جنگ را تغییر داد و موجب شد قدرت نهفته نظامی و مردمی ایران بر رژیم عراق و حامیان آن عیان گردد.

فرماندار رودرس، بر ضرورت تداوم و استمرار راه شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای فتح خرمشهر تاکید کرد و گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه های متعددی در سالروز این حماسه بزرگ و غرورآفرین در این شهرستان برگزار می شود.

وارسته، همچنین به فرارسیدن بیست ونهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان بوده است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) سبب احیای دوباره اسلام و هویت و عزت بخشی به ملت بزرگ ایران شد، تصریح کرد: باید اندیشه، تفکر و یاد امام راحل برای همه اقشار جامعه به ویژه نسل کنونی انقلاب واکاوی و بازنگری شود.

انتهای پیام

captcha