31 مرداد؛ پایان ثبت نام استخدامی پلیس فتا
کد خبر: 3738793
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

31 مرداد؛ پایان ثبت نام استخدامی پلیس فتا

کانون خبرنگاران نبأ ــ پليس فتا به منظور تأمين نيرويی انسانی متخصص مورد نياز به صورت پيمانی پنج ساله در مقطع افسری با شرايط معین و به صورت محدود تا 31 مرداد از داوطلبان استخدام ثبت نام می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به‌منظور تأمين نيروی انسانی متخصص مورد نياز، پليس فتا از بين خانواده معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران، خانواده کارکنان محترم نيروهای مسلح، بسيجيان، پليس افتخاری، جوانان مؤمن، متعهد، ولايی، نخبه علمی و کارآمد(مرد) به‌صورت پيماني پنج ساله در مقطع افسری از طريق آزمون ورودی اوليه و ديگر مراحل(مصاحبه، معاينات پزشکی، تحقيقات و ...) با شرايط ذيل و به صورت محدود تا تاریخ 31 مرداد اقدام به ثبت نام افراد واجد شرایط می‌کند.

گفتنی است، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

اولويت جذب داوطلبان استخدام با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران، خانواده کارکنان نيروهای مسلح، کارکنان پليس افتخاری، بسيجيان و نخبگان علمی و از بين جوانان مؤمن، متعهد و ولايی است.

اساس جذب به ‌صورت پيمانی پنج ساله مرد در مقطع افسری جزء بوده و جذب داوطلبان در مقاطع تحصیلی کارشناسی به بالا از دانشگاه دولتی (روزانه و شبانه) و دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها با گرايش‌های ذیل انجام می‌شود.

مهندسي فناوری اطلاعات با گرايش‌های(طراحی و توليد نرم‌افزار، تجارت الکترونيک، امنيت اطلاعات، شبکه‌های کامپيوتری، مديريت سيستم‌های اطلاعاتی، مهندسی کامپيوتر با گرايش‌های (نرم‌افزار، هوش مصنوعی و روباتيک، شبکه‌های کامپيوتری، معماری سيستم‌های کامپيوتری، رايانش امن)، مهندسی برق با گرايشی(مخابرات امن و رمزنگاری).

اولويت جذب در مقاطع تحصيلی به ترتيب دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و در رشته‌های تحصيلی مهندسی کامپيوتر با گرايش نرم‌افزار، هوش مصنوعی و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسي برق(صرفاً گرايش مخابرات امن و رمزنگاری) است.

شرايط اختصاصی جذب به شرح ذيل اعلام شده است:

سن 22 سال ليسانس، 24 سال فوق ليسانس و 28 سال دکتری
قد حداقل 170 سانتی‌متر
معدل حداقل نمره 14

تبصره1: در صورت داشتن کارت پايان خدمت 2 سال به سن استخدامی افزوده می‌شود.

تبصره2: به سن بسيجيان با عضويت فعال و اعضای پليس افتخاری 2 سال افزوده می‌شود.

تبصره 3: به خانواده جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بين‌المللی مرتبط، خانواده کارکنان نيروهای مسلح و حافظان کل قرآن کريم 2 سال به سن استخدامی افزوده می‌شود.

تبصره 4: داوطلباني که بستگان درجه یک و دو شهدا می باشند از 5 سال تسهيلات سني برخوردار مي گردند.

بر اساس این گزارش، تمام مراحل استخدامی برابر شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام مع.ن.ا ناجا در استان‌ها توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه صورت می‌پذیرد و در شهر تهران توسط مدیریت گزینش و استخدام ف.ا تهران بزرگ به آدرس خیابان سمیه تقاطع نجات الهی مرکز گزینش و استخدام ناجا انجام می‌شود.

داوطلبان حوزه جغرافیایی شهر تهران(سهمیه جذب ستاد ناجا) صرفاً پس از احراز شرایط استخدام و مصاحبه تخصصی توسط رده‌های فنی پلیس فتا ناجا و تأیید هیئت رئیسه پلیس فتا ناجا جهت ثبت نام و طی مراحل استخدام به مدیریت گزینش و استخدام فاتب معرفی می‌شوند.

داوطلبان جهت پیش ثبت نام به سایت پلیس فتا ناجا مراجعه کنند.

زهرا نوریان

انتهای پیام

captcha