بهره‌مندی از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌‌ها در مقابله با دشمنان؛ معنای واقعی جهادی رفتار کردن
کد خبر: 3752388
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

بهره‌مندی از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌‌ها در مقابله با دشمنان؛ معنای واقعی جهادی رفتار کردن

گروه اجتماعی ــ امام‌جمعه بوئین‌زهرا در خصوص جهادی عمل و رفتار کردن گفت: جهادی رفتار کردن یعنی استفاده از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در مقابله با دشمن لذا رفتار جهادی با رفاه‌طلبی عافیت‌خواهی منافات دارد.

 یک امامزاده یک قطب فرهنگی است

به گزارش ایکنا از قزوین، ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آئین مودت امامزاده صالح (ع) روستای ککین بوئین‌زهرا روز گذشته، 10 مهرماه با حضور اهالی این روستا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضوانی، امام‌جمعه بوئین‌زهرا و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد.
‌رضوانی‌ در این مراسم به بیان ثمرات و محاسن دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: سه عامل مهم در پیروزی در دفاع مقدس توکل به خداوند متعال، انس با اهل‌ بیت(ع) و جهادی عمل و رفتار کردن بود.
وی در تشریح این عوامل اظهار کرد: این را رزمندگان اسلام یقین و باور قلبی و عملی داشتند و همین ایمان و توکل باعث می‌شد که یک بسیجی نوجوان شماری از نیروی‌های بعثی را به اسارت بگیرد.
وی در خصوص انس با اهل‌ بیت(ع) در جبهه‌ها هم گفت: توسل همانند شارژری قوی موجب شارژ نیروها می‌شد و توان و قدرت آنان را دوچندان می‌کرد.
امام‌جمعه بوئین‌زهرا در خصوص جهادی عمل و رفتار کردن هم گفت: جهادی رفتار کردن یعنی استفاده از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در مقابله با دشمن لذا رفتار جهادی با رفاه‌طلبی عافیت‌خواهی منافات دارد.
وی ادامه داد: الان هم در مقابل دشمن باید با همین سه عامل به مبارزه برویم امروز جنگ ما از حوزه نظامی به حوزه اقتصادی رسیده است لذا با یک عزم ملی و جهادی باایمان و توکل به خدا و توسل به اهل‌ بیت‌(ع) باید به مبارزه با دشمنان در این حوزه برویم.
‌رضوانی در تکریم امامزادگان اظهار کرد: هر امامزاده یک ابرو یک‌قطب فرهنگی یک سند معنویت برای ما است که خداوند متعال به برکت آن باب رحمت خود را بر ما گشوده است.

انتهای پیام

captcha