امنیت، بالاترین نیاز در جامعه برای زیست مردم است
کد خبر: 3753288
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
تبادار:

امنیت، بالاترین نیاز در جامعه برای زیست مردم است

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با بیان اینكه خداوند در قرآن كریم از امنیت به عنوان بالاترین موضوع یاد كرده است، گفت: بالاتر از هر نیازی در جامعه برای زیست مردمان، امنیت است.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز، 14 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترك نیروی انتظامی كه به‌مناسبت هفته ناجا برگزار شد، افزود: بالاتر از هر نیازی در جامعه برای زیست مردمان، امنیت است و خداوند حكیم در قرآن كریم از امنیت به عنوان بالاترین موضوع یاد كرده است.
وی با بیان اینكه امنیت و آرامش نیاز اصلی هر جامعه‌ای و یك نعمت برجسته است، گفت: كاركنان نیروی انتظامی به‌عنوان حافظان امنیت‌، زمینه ساز نظم، امنیت و آرامش در جامعه هستند.
استاندار فارس گفت: البته نظم و امنیت در جامعه ملزوماتی دارد كه مهم‌ترین مؤلفه امنیت، حاكمیت قانون است كه در سایه آن اقتدارناجا فراهم می‌شود.
تبادار تأكید كرد: باید مردم از قانون آگاهی داشته باشند و به مردم آگاهی داده شود كه راه درست و اشتباه كدام است، بعد از این موضوع زمینه اقتدار نیروی انتظامی در ابعاد مختلف فراهم خواهد شد.
استاندار فارس اظهار كرد: پلیس به عنوان نماد امنیت و وجود پلیس برای مردم آرامش‌دهنده و برای مخلان نظم و امنیت در جامعه نگران‌كننده است.
رئیس شورای تأمین استان فارس تأكید كرد: امروز به همت نیروهای مسلح و به فرمانده و كاركنان انتظامی، شاهد احساس امنیت روانی و فیزیكی در سطح استان فارس هستیم و این موضوع بالاترین بركتی است كه استان فارس می‌تواند داشته باشد.
تبادار بیان كرد: با هماهنگی، تفاهم و تعاملی كه در استان فارس و بین اعضای شورای تأمین وجود دارد، كاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و جرائم خشن در استان فارس مشاهده می شود.
وی با اشاره به اینكه تلاش شما كاركنان نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت زمینه‌های رشد و توسعه در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی را فراهم می‌كند، افزود: وقتی دغدغه امنیت برطرف شود، زمینه توسعه در هر قسمتی فراهم می‌شود.
انتهای پیام

captcha