ثبت نام خادم افتخاری موکب فضای مجازی گیلان در کربلا
کد خبر: 3756643
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان صورت می گیرد؛

ثبت نام خادم افتخاری موکب فضای مجازی گیلان در کربلا

گروه اجتماعی - مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی در سراج گیلان، از راه اندازی ۲ موکب فضای مجازی در شهر مقدس کربلا خبر داد و گفت: این موکب در ایام اربعین برپا می‌شود.

ثبت نام خادم افتخاری موکب فضای مجازی گیلان در کربلا

سجاد بازرگان، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از راه اندازی موکب فضای مجازی در شهر مقدس کربلا خبر داد و اظهار کرد: دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان اقدام به ثبت نام از خادمان افتخاری موکب فضای مجازی کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در همایش جهانی پیاده روی اربعین حسینی می توانند به عنوان خادم افتخاری موکب فضای مجازی سازمان سراج گیلان ثبت نام کنند، افزود: زائران علاقه‌مند به حضور در این موکب می توانند روز و ساعت آزاد خود در ایام اربعین در کربلا را مشخص کنند تا براساس برنامه ریزی آماده خدمت رسانی به زائران باشند.

این مسئول فرهنگی، از برپایی موکب فضای مجازی در ایام اربعین خبر داد و بیان کرد: در این موکب خدمات متنوعی اعم از عینک های زیارت مجازی حرم امام رضا(ع)، نرم افزارهای مذهبی واقعیت افزوده، پایه های شارژر دستگاه های الکترونیک، ارائه خدمت «از من بپرس(آدرس دهی به زوار حسینی)» و دانلود مداحی و کتب دینی به زائران ارائه می شود.

بازرگان، با بیان اینکه دو موکب فضای مجازی در کربلا برپا خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 01333617419 و 09214278097 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha