دارالقرآن بسیج وزارت نفت؛ در آستانه انحلال
کد خبر: 3756702
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

دارالقرآن بسیج وزارت نفت؛ در آستانه انحلال

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برخی خبرها حاکی از انحلال دارالقرآن بسیج وزارت نفت است.

به گزارش ایکنا؛ طی چند روز گذشته، در فضای مجازی و کانال‌های خبری قرآنی، خبری مبنی بر انحلال دارالقرآن وزارت نفت و برکناری مسئول این دارالقرآن منتشر شد که برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با محمد بادپا، مسئول کمیته فنی و داوری مسابقات قرآن وزارت نفت گفت‌و‌گوی کوتاهی داشتیم.
بادپا ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: وزیر نفت طی ابلاغیه‌ای به شرکت‌های اصلی وزارتخانه شامل نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش ملی نفت از آن‌ها خواسته است تا برگزاری تمامی همایش‌ها، المپیادها و... فعلاً متوقف شود.
مسئول کمیته فنی و داوری مسابقات قرآن وزارت نفت با بیان اینکه فعالیت‌های دارالقرآن این وزارتخانه به‌قوت خود باقی بوده و همچنان ادامه دارد، از برگزاری مسابقات این دارالقرآن خبر داد و گفت: خبرهایی مبنی بر برکناری مسئول دارالقرآن وزارت نفت نیز صحت ندارد و برنامه‌های دارالقرآن طبق روال معمول خود انجام و اجرا می‌شود.
پس از انتشار این خبر، مطلع شدیم که این انحلال مربوط به دارالقرآن بسیج وزارت نفت بوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با محمد کاکاوند، مسئول سابق دارالقرآن بسیج وزارت نفت گفت‌و‌گویی داشتیم. وی اظهار کرد: خبری که در فضای مجازی منتشر شده بود، در مورد انحلال دارالقرآن بسیج وزارت نفت است که به اشتباه دارالقرآن وزارت نفت نام برده شده بود.
وی بیان کرد: بنده به مدت ۹ سال یعنی از سال 1388 مسئولیت اداره دارالقرآن بسیج وزارت نفت را برعهده داشتم، اما به‌دلیل نبود بودجه و امکانات مالی از ادامه کار ممانعت شد.
کاکاوند با اشاره به‌اینکه دارالقرآن بسیج وزارت نفت که با زحمات فراوان و با کمترین دریافتی مسئولانش به توفیقات متعدد رسیده و برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن وزارت نفت را نیز در کارنامه خود دارد، گفت: دارالقرآن وزارت نفت، تشکیلات جداگانه‌ای است که حدود چهار سال از تأسیس آن می‌گذرد.
انتهای پیام

captcha