برپایی ۶۹ موکب از قزوین برای خدمت‌رسانی به زائران کربلا
کد خبر: 3758957
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

برپایی ۶۹ موکب از قزوین برای خدمت‌رسانی به زائران کربلا

گروه اجتماعی ـ مسئول ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: در مجموع در پیاده‌روی اربعین امسال ۶۹ موکب از این استان در ایران و عراق به زائران خدمت ارائه خواهند داد و این در حالی است که در سال گذشته ۵۲ موکب برپا شده بود.

برپایی 69 موکب قزوین برای خدمت‌رسانی به زائران کربلا

سعید خورشیدی، مسئول ستاد مردمی اربعین استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: 4 موکب قزوین در عوارضی زنجان، شهرهای آبگرم، آوج و مهران برپاشده است و از زائران اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌کنند.
وی ادامه داد: در نجف اشرف 4 موکب از استان پذیرایی و اسکان را انجام می‌دهد و علاوه بر آن برنامه‌های فرهنگی ازجمله سخنرانی، مداحی و پخش فیلم‌های سه بُعدی ماجرای کربلا اجرا خواهد شد.
مسئول ستاد مردمی اربعین استان قزوین ابراز کرد: بین راه نجف تا کربلا نیز 9 موکب استان خدمت به زائران را بر عهده دارند؛ همچنین در شهر کربلا 10 موکب قزوین پذیرایی، اسکان و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار خود دادند.
وی خاطرنشان کرد: 1 موکب متشکل از گروه‌های جهادی پزشکی نیز از استان قزوین در کربلا برپاشده است و خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی را به زائران ارائه می‌دهد.
خورشیدی تصریح کرد: 1 کاروان سیار با نام شهید سیاهکالی مرادی نیز بین مسیر نجف تا کربلا حرکت خواهد کرد و به پخش کلیپ، اجرای نمایش خواهند پرداخت.
وی اضافه کرد: درمجموع در پیاده‌روی امسال 69 موکب از استان قزوین در ایران و عراق به زائران خدمت ارائه خواهند داد و این در حالی است که در سال گذشته 52 موکب برپاشده بود.
مسئول ستاد مردمی اربعین استان قزوین در پایان یادآور شد: موکب‌ها از هفته گذشته مستقر شدند و 2 روز بعد از اربعین خدمات ارائه خواهند داد.

انتهای پیام

captcha