سومین تولد آسمانی شهید «حمید سیاهکالی»/ شما هم دعوتید
کد خبر: 3766518
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
هر که دارد به سرش شور و نوا بسم‌الله؛

سومین تولد آسمانی شهید «حمید سیاهکالی»/ شما هم دعوتید

گروه فرهنگی - میهمان یک برنامه خاص در خاص‌ترین روز سال و در بهاری‌ترین روز پاییز به میزبانی شهیدی که «خاطراتش باید در تاریخ ثبت شود»، باشید.

در سومین تولد آسمانی شهید «حمید سیاهکالی» شما هم دعوتید

به گزارش ایکنا از قزوین، هم‌زمان با هفدهم ربیع میلاد حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) میهمان یک برنامه خاص در خاص‌ترین روز سال و در بهاری‌ترین روز پاییز به میزبانی شهیدی که «خاطراتش باید در تاریخ ثبت شود»، باشید.
به این منظور محفلی معنوی به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» همچنین شهیدان «الیاس چگینی» و «زکریا شیری» از همرزمان این شهید والامقام و از شهدای مدافع حرم استان جشن تولد آسمانی در قزوین برگزار می‌شود.
در این مراسم خانواده شهید سربلند «محسن حججی» و با اجرای «فضه سادات حسینی» گوینده اخبار شبکه یک سیما و راوی فصل دوم ملازمان حرم حضور خواهند داشت.
همچنین تجمع بزرگ مخاطبان کتاب «یادت باشد» از شهرهای مختلف کشور و اجرای گروه سرود بین‌المللی «انتظار» با محوریت شهدای مدافع حرم استان قزوین به سرپرستی «محمد حسین زاده» از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.
علاقه‌مندان جهت حضور در این مراسم می‌توانند ساعت ۱۳ روز یکشنبه 4 آذرماه در صحن مطهر امامزاده حسین (ع) در جوار گلزار شهدای قزوین حضور پیداکرده و از بخش‌های مختلف آن بهره‌مند شوند.
به گزارش ایکنا شهید حمید سیاهکالی مرادی از پاسداران تیپ ۸۲ سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) در سال ۱۳۶۸ در قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره کارشناسی در رشته حسابداری درس خواند. این شهید بزرگوار در چهارم آذرماه سال ۱۳۹۴ در سن ۲۶ سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید. مزار این شهید در گلزار شهدای قزوین قرار دارد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۸:۳۲
0
2
شهید حمید خیلی مردی خیلی دوستت داریم.
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
captcha