رسانه؛ ابرازی برای مقابله ‌جبهه انقلاب با جبهه مخالف
کد خبر: 3778780
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

رسانه؛ ابرازی برای مقابله ‌جبهه انقلاب با جبهه مخالف

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین گفت: انتظار داریم که جبهه انقلاب با بهره‌گیری از ابزار کارآمد رسانه و فعالیت‌هایی مانند «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» برای اثرگذاری بیشتر در جامعه اقدام کرده و بتوانند وظیفه خود را در مقابله با جبهه مخالف ایفا کنند.

جبهه انقلاب با ابزار رسانه، وظیفه خود را در مقابله با جبهه مخالف ایفا کنند

محمد شاهرخی، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: بسیج رسانه فرصتی است تا فعالان عرصه خبر دورهم جمع شده و تشریک‌مساعی کنند و با جمع‌بندی ایده‌های کارآمد و کاربردی برای بیان ارزش‌های دینی و انقلابی و مطالبات منطقی مردم گام‌های بلندتری در مسیر خدمت به مردم بردارند.
وی ادامه داد: انتظار داریم که جبهه انقلاب با بهره‌گیری از ابزار کارآمد رسانه و فعالیت‌هایی مانند «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» برای اثرگذاری بیشتر در جامعه اقدام کرده و بتوانند وظیفه خود را در مقابله با جبهه مخالف ایفا کنند.
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین اظهار کرد: رسانه‌ها باید با مطالبه‌گری اشکالات و کم‌کاری‌ها را پیگیری کنند تا دشمنان نتوانند از تنگنای اقتصادی و فضای معیشتی مردم برای مدیریت افکار عمومی و ایجاد جو روانی در جامعه بهره‌برداری کنند.
به گزارش ایکنا آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور ‌محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان استانی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۸ محور «مقاومت و دفاع مقدس»، «مسائل صنفی خبرنگاران»، «بصیرت و دشمن‌شناسی»، «اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی»، «مبارزه با آسیب‌های اجتماعی»، «خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی» و «بخش ویژه استانی» اجلاسیه شهدا در استان در بخش‌های خبر و گزارش خبری، یادداشت، کاریکاتور، عکس، مستند، کلیپ برگزار و اختتامیه آن ‌روز پنجشنبه، ۲۰ دی‌ماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین انجام می‌شود.
برگزیدگان برخی از بخش‌های این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
انتهای پیام

captcha