مداحان از بیان مسائل تفرقه‌انگیز پرهیز کنند
کد خبر: 3779583
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

مداحان از بیان مسائل تفرقه‌انگیز پرهیز کنند

گروه فرهنگی - مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون گفت: مداحان و سخنرانان در برنامه‌های اجرایی خود ضمن ایجاد وحدت در جامعه باید از مسائل تفرقه انگیز پرهیز کنند.

مداحان از بیان مسائل تفرقه‌انگیز پرهیز کنندبه گزارش ایکنا از قزوین، یکصدمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مذهبی استان با محوریت هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه با حضور جمعی از مدیران و نمایندگانی از ادارات ذیربط در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
در این نشست که شب گذشته 17 دی ماه برگزار شد، کارشناسان و نمایندگانی از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور مساجد، نیروی انتظامی، صدا و سیما، فرمانداری، شورای هیئت های مذهبی استان حضور داشتند. 
سیدقریش موسوی، مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون در این مراسم اظهار کرد: مداحان و سخنرانان در برنامه های اجرایی خود ضمن ایجاد وحدت در جامعه باید از مسائل تفرقه انگیز پرهیز کنند.
وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) باید به همگان معرفی شود، از این رو برگزاری کلاس های فرهنگی و دینی با همکاری آموزش و پرورش برای آشنایی بیشتر با سبک زندگی آن حضرت ضروری است.
حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: مداحان و سخنرانان مذهبی در ایام فاطمیه (س) و دهه مبارک فجر مروجان وحدت و انجسام در جامعه باشند.
انتهای پیام

captcha