فعالیت 380 تشکل قرآنی مردم‌نهاد در اردبیل
کد خبر: 3782490
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

فعالیت 380 تشکل قرآنی مردم‌نهاد در اردبیل

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به فعال شدن ۳۸۰ تشکل مردم نهاد از جمله مؤسسات، خانه‌های قرآنی و جلسات دائمی قرآن در سطح استان، گفت: نتیجه ایجاد این تشکل‌ها تربیت نسل سالم در جامعه از جمله حافظان، قاریان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در نشست مشترک با مسئولان مؤسسات قرآنی این استان، گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و اصل ۴۴ قانون اساسی در واگذاری برنامه‌های دینی و فرهنگی قرآنی به مردم و جوانان توانمند و با استعداد، اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل توانسته است تاکنون ۳۸۰ تشکل مردم نهاد از جمله مؤسسات، خانه‌های قرآنی و جلسات دائمی قرآن را در سطح استان فعال کند.
وی بیان کرد: نتیجه ایجاد این تشکل‌ها تربیت نسل سالم در جامعه از جمله حافظان، قاریان با حضور بیش از پنج هزار مربی فعال در سطح استان است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اهمیت آموزش حفظ قرآنی در مؤسسات، اظهار کرد: با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تربیت ۱۰ میلیون حافظ در سطح کشور، مؤسسات قرآنی اردبیل برنامه‌ریزی لازم برای تربیت حفاظ در سطوح مختلف اعم از حافظ کل تا حافظ یک جزء را در دستور کار قرار داده است.
محمدعلی بیطرفان
انتهای پیام

captcha