اعزام حافظان کل قرآن به سفر عتبات عالیات
کد خبر: 3782518
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
در خراسان رضوی اعلام شد؛

اعزام حافظان کل قرآن به سفر عتبات عالیات

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: حافظان کل قرآنی که در مسابقات قرآن اوقاف شرکت کنند و حائز نمره قبولی شوند بدون قرعه‌کشی به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمد احمد‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با بیان اینکه برای مسابقات قرآن سال جاری جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: تمام حافظان کل قرآنی که در این مسابقات قرآن شرکت کنند و حائز نمره قبولی شوند بدون قرعه‌کشی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه برای تمام حافظان قرآن 15 جزء و 5 جزء که نمره قبولی را کسب کنند، سفر زیارتی قم و مشهد با امکانات اسکان در نظر گرفته شده، افزود: با توجه به منابعی که در اختیار داشتیم در سال جاری این بودجه‌ها را به سمت انگیزش سوق دادیم و با ارائه بسته‌های تشویقی سعی کردیم تا قرآن‌آموزان و مربیان قرآنی با انگیزه بیشتری در راه قرآن قدم بردارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه قبلا بسته‌های تشویقی ویژه قرآن‌آموزان اوقاف بود، یادآور شد: در حال حاضر این چتر حمایتی را برای تمام قرآن‌آموزان مؤسسات قرآنی، جلسات خصوصی و جلسات قرآنی بقاع متبرکه در سطح استان گسترش دادیم.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام

captcha