سپاه قزوین، معین ۱۰ روستا در سیمین‌شهر گلستان شد
کد خبر: 3799941
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

سپاه قزوین، معین ۱۰ روستا در سیمین‌شهر گلستان شد

گروه اجتماعی ــ معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: با تقسیمات صورت‌گرفته، سپاه این استان به‌عنوان استان معین ۱۰ روستای شهر سیمین‌شهر در استان گلستان تعیین شد.

سپاه قزوین، معین ۱۰ روستا در سیمین‌شهر گلستان شد
به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی، معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با هدف کمک بهتر به خدمات رسانی به مردم سیل‌زده استان گلستان، استان قزوین به عنوان استان معین 10 روستا در شهر سیمین‌شهر استان گلستان تعیین شده است.
وی افزود: سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین که پیش از این به عنوان استان معین در سرپل ذهاب، عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته بود این بار به عنوان استان معین در کمک و بازسازی 10 روستا در گلستان تعیین شده است.
والدی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات اولیه برای خروج آب و سپس برآوردهای خسارت در حال انجام است .
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر مهم‎ترین بخش کار، خدمات رسانی به مردمی است که در سیل آسیب دیده‌اند و بر همین اساس با توجه به ظرفیت‌های استان به دنبال کمک‌رسانی هستیم.
وی در پایان یادآور شد: کمک به مردم آسیب‌دیده و بازسازی مناطق آسیب‌دیده حتما به حمایت مسئولان و مردم استان قزوین نیاز دارد.
گفتنی است شهر سیمین شهر با جمعیتی بالغ بر ۱۷٬۲۰۵ نفر و با وسعت ۶ کیلومتر مربع در بخش گلدشت شهرستان گمیشان واقع در شمال غربی استان گلستان و در ۴۵ کیلومتری مرکز آن قرار دارد.
انتهای پیام
captcha