راه‌اندازی موکب اوقاف قزوین برای پخت و توزیع غذای گرم در پلدختر
کد خبر: 3801520
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

راه‌اندازی موکب اوقاف قزوین برای پخت و توزیع غذای گرم در پلدختر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برپایی موکب اداره‌کل اوقاف قزوین با مشارکت امامزاده زبیده خاتون‌(س) قزوین از محل کمک‌های خیرین و موقوفات استان در مناطق سیل‌زده استان لرستان و شهر پلدختر خبر داد.

راه‌اندازی موکب اوقاف قزوین برای پخت و توزیع غذای گرم در پلدختر

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی، صبح امروز، 18 فروردین‌ماه در جلسه معاونان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که به‌منظور برپایی موکب این اداره‌کل در استان لرستان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اولین ساعات سیل استان گلستان با تمام وجود و ظرفیت‌های موجود در استان در کنار مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران بود و با اسکان و طبخ و توزیع غذای گرم به یاری مردم آسیب‌دیده رفتند.
وی تصریح کرد: علاوه بر استان‌های گلستان و مازندران پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به سیل‌زدگان سازمان اوقاف و امور خیریه علاوه بر استان گلستان و مازندران در استان‌های خوزستان و لرستان در کنار مردم است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به برپایی موکب این اداره‌کل از موقوفات و با مشارکت امامزاده زبیده خاتون‌(س) در استان لرستان و شهر پلدختر کرده است.
حجت‌الاسلام مجیدی با اشاره به اینکه این موکب از محل کمک‌های مردمی و خیرین، موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی برپا می‌شود، عنوان کرد: این موکب به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم در پلدختر فعالیت خود را از سه‌شنبه بیستم فروردین ۹۸ آغاز خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha