افتتاح ستاد نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
کد خبر: 3801934
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
استاندار خبر داد

افتتاح ستاد نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار خراسان رضوی از افتتاح ستاد نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در استان با مرکزیت مشهد خبر داد.

افتتاح ستاد نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در استانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی، در حاشیه اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جدید، در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بیان کرد: دولت یک قانون بسیار خوبی را در زمینه رفع موانع تولید به تصویب رسانده که مرتبا جلسات آن در سال‌های گذشته انجام شده و کارگروه‌هایی در زیر مجموعه قرار دارد که توسط بخش غیر دولتی اداره شده و این امر نکته مثبتی تلقی می‌شود.
وی ادامه داد: در جلسه امروز نیز به موارد و مشکلات 9 شرکت تولیدی رسیدگی کردیم و مشکلات این واحدها نیز حل شد. امیدوارم در سال جدید که با نام رونق اقتصادی مزین شده و برنامه استان نیز که بر حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی متمرکز شده زمینه توسعه و رونق تولید را فراهم آوریم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه استان خراسان رضوی مملو از ظرفیت‌های خوب تولیدی و اقتصادی است، تاکید کرد: ما می‌توانیم از حضور سرمایه‌گذاران خارجی در مناطق اقتصادی خود استفاده کنیم. با توجه به شرایط ویژه و البته همدلی و همزبانی خوبی که با تمامی ارکان حکومت به وجود آمده امیدوارم امسال نسبت به سال گذشته خوبی در زمینه اقتصادی رقم بزنیم.
رزم حسینی اضافه کرد: همچنین در حال حاضر در خصوص ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه‌های مختلف برنامه‌های مدونی را ترسیم کرده‌ایم و در ظرف هفته آینده ستاد نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی را در استان خراسان رضوی با مرکزیت مشهد افتتاح خواهیم کرد که به صورت مرتب شرکت‌های خود را در حوزه اقتصادی مورد رصد واقع کنیم.
وی با اشاره به جذب سرمایه خارج از استان، خاطرنشان کرد: اقدامی که انجام خواهیم داد این است که برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی خود که به انجام سرمایه‌گذاری خارجی متصل هستند، نمایشگاهی برگزار کنیم و پروژه‌های اقتصادی استان را در معرض سرمایه‌گذاران قرار دهیم.
انتهای پیام

captcha