عملکردم در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت رضایت‌بخش بود
کد خبر: 3803455
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
محمدیوسف درویشی در گفت‌وگو با ایکنا:

عملکردم در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت رضایت‌بخش بود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده کشورمان در بخش دانش‌آموزی رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت با بیان اینکه از عملکرد خود رضایت دارد، گفت: نتایج مسابقات بعد از اتمام بخش‌های مختلف این دوره از مسابقات اعلام خواهد شد که به‌ احتمال زیاد روز چهارشنبه شاهد اعلام نتایج و معرفی نفرات اول تا پنجم باشیم.

چهارشنبه زمان اعلام نتایج مسابقات بین اللمللی کویت/ از عملکرد خود رضایت دارم

دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت از روز پنجشنبه، 22 فروردین‌ماه، با حضور 145 قاری و حافظ از 75 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران در پنج رشته حفظ، تلاوت، قرائت، برترین طرح فنی خدمات قرآنی و حفظ ویژه نوجوانان در حال برگزاری است.
محمدیوسف درویشی، نماینده کشورمان در بخش دانش‌آموزی رشته حفظ کل قرآن کریم این مسابقات، از استان قزوین تلاوت‌ خود را انجام داده و در انتظار اعلام نتایج است. وی در زمان اجرای خود به سه سؤال هیئت داوران پاسخ داد و در مجموع اجرای خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

محمد یوسف درویشی در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: این مسابقات به‌صورت تک‌مرحله‌ای برگزار شد که به اذعان استادان در پاسخ به 3 سؤال مطرح‌ شده خوب ظاهر شده‌ام و از عملکرد خود رضایت دارم.
وی افزود: روز سه‌شنبه مرحله نهایی مسابقات برگزار می‌شود و نتایج نیز بعد از اتمام بخش‌های مختلف این دوره از مسابقات اعلام خواهد شد که به‌احتمال زیاد روز چهارشنبه شاهد اعلام نتایج و معرفی نفرات اول تا پنجم باشیم.
درویشی بیان کرد: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و شرکت‌کنندگانی از کشورهای نیجریه، لبنان و پاکستان خوب ظاهر شدند اما در قیاس می‌توان گفت نمایندگان ایران بهتر بودند.
این نوجوان قزوینی حافظ کل قرآن کریم با تشکر از استادان خود بیان کرد: برای حفظ استاد «همایون تبار» نقش مهمی داشت. همچنین استاد «رهبر» از مؤسسه مجمع‌الحافظین و استاد «مجید وفاپور» در ارتقای صوت و لحن و خانم «زمانی» در ارتقای تجوید و استاد «معتز آقایی» در تهران برای این مسابقات بسیار زحمت‌ کشیدند و کمکم کردند و از تمامی آن‌ها سپاسگزارم.
وی خاطرنشان کرد: در این میان نقش خانواده نیز بسیار پررنگ است و پدر و مادرم در این مسیر و حفظ کل قرآن بسیار مرا یاری دادند؛ لذا از آن‌ها به‌ویژه مادرم بسیار ممنون و سپاسگزارم.
یادآور می‌شود که محمدیوسف درویشی، نماینده کشورمان در بخش دانش‌آموزی رشته حفظ کل قرآن کریم دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت، در پایان از مردم شریف کشورمان خواست که با دعای خود او را در این راه یاری کنند تا بتواند با افتخارآفرینی خود دل مردم را شاد و نام کشورمان را در این مسابقات بین‌المللی ماندگار سازد.

خبرگزاری ایکنا، برای این نوجوان قزوینی 11 ساله و نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون دارد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹
0
0
سلام
اگه تلاوتشون رو هم بزارین،ممنون میشیم.
captcha