کودکان سیل‌زده را با کتاب و اسباب‌بازی خوشحال کنیم
کد خبر: 3803853
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
در قالب طرح «بهار مهربانی»؛

کودکان سیل‌زده را با کتاب و اسباب‌بازی خوشحال کنیم

گروه اجتماعی ــ طرح «بهار مهربانی» با هدف جمع‌آوری اقلام فرهنگی شامل کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق سیل‌زده در استان قزوین اجرا می‌شود.

جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی در طرح «بهار مهربانی»

به گزارش ایکنا از قزوین، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین طرح بهار مهربانی با شعار «کودکان مناطق سیل‌زده را با کتاب و اسباب‌بازی خوشحال کنیم» در سطح کتابخانه‌های نهادی و مشارکتی سراسر استان به‌عنوان پایگاه جمع‌آوری این کمک‌ها برگزار می‌شود.
در این طرح که با هدف جمع‌آوری اقلام فرهنگی شامل کتاب، اسباب‌بازی و کالاهای فرهنگی به‌منظور بهبود روحیه سیل‌زدگان به‌ویژه کودکان و نوجوانان در سنین مختلف اجرا می‌شود کودکان و خانواده‌ها می‌توانند اقلام فرهنگی خود را به کودکان این مناطق هدیه کنند.
در این طرح که در کل استان قزوین اجرا می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند کتاب و اسباب‌بازی برای اهدا به کودکان مناطق سیل‌زده را به کتابخانه‌های سطح شهر و روستا تحویل دهند تا اقلام جمع‌آوری‌شده به خانواده‌های اسکان داده‌شده در کمپ‌ها واقع در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان اهدا شود.
یادآور می‌شود که این طرح تا زمانی که مناطق سیل‌زده نیاز به کمک و مساعدت دارند ادامه پیدا خواهد کرد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشترمی‌توانند به نشانی اینترنتی iranpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha