تثبیت شغل برای بیش از ۶ هزار نفر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3807454
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
طی سال گذشته صورت گرفت؛

تثبیت شغل برای بیش از ۶ هزار نفر در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از ثبت شغل جدید و تثبیت شغل برای بیش از ۶ هزار نفر در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: استان، رتبه هفتم کشور را در اشتغال‌زایی و رونق تولید به خود اختصاص داد.

تثبیت شغل برای بیش از ۶ هزار نفر در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، معصوم علی‌اکبری، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، صبح امروز، ۹ اردیبهشت ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: طی سال گذشته ۹۵ درصد از اهداف کارگروه تسهیلات فراگیر استان تحقق یافته است.
وی از ثبت شغل جدید و تثبیت شغل برای بیش از ۶ هزار نفر در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: استان، رتبه هفتم کشور را در اشتغال‌زایی و رونق تولید به خود اختصاص داد.
علی‌اکبری افزود: به فراخور وظایف ذاتی، در پی پایش وضعیت واحدهای تولیدی استان برای شناسایی موانع تولید و رفع مشکلات آنها هستیم و ۱۴۲واحد تولیدی راکد و نیمه فعال، طی سال گذشته در استان شناسایی شده است که با پرداخت تسهیلات به ۵۶ واحد به فعال شدن خط تولید این واحدها کمک نمودیم.
وی یادآور شد: طی سال گذشته ۷۶ درصد از تسهیلات تخصیصی کارگروه رفع موانع تولید استان، توسط بانک‌های استان پرداخت شده و در حوزه صنعت نیز ۱۴۳ مورد از پرداختی‌های کارگروه رفع موانع تولید پرداخت شده است.
انتهای پیام

captcha