رفع گرفتاری‌های مردم؛ نمادی از قرآن عملی ‌
کد خبر: 3812446
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

رفع گرفتاری‌های مردم؛ نمادی از قرآن عملی ‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مشاور استاندار در امور روحانیان و نماز و رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: خواندن قرآن به‌تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری‌های مردم همان قرآن عملی است.

رفع گرفتاری‌های مردم، همان قرآن عملی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدقریش موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، درخصوص عمل به قرآن اظهار کرد: خواندن قرآن به‌تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری‌های مردم همان قرآن عملی است.
‌موسوی افزود: بدبخت کسی است که از رحمت ماه مبارک رمضان محروم شود؛ همه ما به میهمانی و ضیافت خداوند دعوت شده‌ایم‌ و باید از دقایق این ماه بهره ببریم.
وی گفت: در این ماه، به خودمان بپردازیم و اعمال خود را بررسی کنیم و از دعاهای این ماه غافل نشویم که نام‌های مقدس خداوند را یاد کرده و از خداوند برای نجات از گناهان استمداد بجوییم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین  اظهار کرد: شب قدر، دارای عظمت است و مناسب است که با اعمال توصیه شده، این شب را درک کنیم.
‌موسوی بیان کرد: اسلام اساسنامه‌ای به‌نام قرآن دارد و ما متعهد به اجرای آن هستیم. قرآن ما را به وحدت دعوت می‌کند و ندای مقام معظم رهبری نیز همین دعوت به وحدت است و ما امروز بیش از هر زمان دیگری هم در رفتار و هم در گفتار به وحدت نیاز داریم و با تمسک به آیات قرآن، با وحدت و رفع نیازمندی‌های مردم، این وحدت را افزایش دهیم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد: خواندن قرآن به‌تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری‌های مردم همان قرآن عملی است.
‌موسوی در پایان گفت: ما خدمت‌گزاران نظام هستیم و در قیامت همه ما پاسخگوی مسئولیت خود خواهیم بود؛ از نظام با عمل حمایت کرده و فقرزدایی کنیم.

انتهای پیام

captcha