قزوین منور در تلألو آیات روح‌بخش قرآن کریم
کد خبر: 3812540
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

قزوین منور در تلألو آیات روح‌بخش قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ از ابتدای ماه رمضان، ۱۷ محفل انس با قرآن در شهرستان‌های قزوین، البرز، تاکستان، بوئین‌زهرا و محمدیه در حال برگزاری است که حمید شاکرنژاد، از اساتید بین‌المللی قرآن کریم به‌عنوان مهمان ویژه و قاریان ممتاز استانی در طرح «ضیافت الهی» به تلاوت آیات روح‌بخش کلام‌الله مجید می‌پردازند.

استان قزوین منور در تلالو آیات روح بخش قرآن کریم

به گزارش ایکنا از قزوین، طرح «ضیافت الهی» یکی از طرح‌های ویژه و موفق سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است که برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی در این طرح دنبال می‌شود.
با توجه به اینکه این طرح هر سال در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شود، استان قزوین نیز از میزبانی آن بی‌نصیب نیست، در این راستا می‌توان به برنامه‌هایی در قالب حضور مبلغان اعزامی و بومی برای اعزام به بقاع متبرکه، برگزاری محافل جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه و محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین‌المللی اشاره کرد.
در استان قزوین از ابتدای ماه مبارک رمضان 17 محفل انس با قرآن در شهرستان‌های قزوین، البرز، تاکستان، بوئین‌زهرا و محمدیه در حال برگزاری است که حمید شاکرنژاد، از اساتید بین‌المللی قرآن کریم به‌عنوان مهمان ویژه و قاریان ممتاز استانی در طرح ضیافت الهی به تلاوت آیات روح‌بخش کلام‌الله مجید می‌پردازند.
به گزارش ایکنا، برنامه‌های این استاد قرآنی از روز پنجشنبه بیست وششم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع المهدی واقع در میدان دهخدا با حضور قاری بین‌المللی حاج حمید شاکرنژاد و قاریان ممتاز استانی برگزار می‌شود. 
انتهای پیام

captcha