زمانی تا فروپاشی کامل رژیم ‌صهیونیستی باقی نمانده است
کد خبر: 3816228
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

زمانی تا فروپاشی کامل رژیم ‌صهیونیستی باقی نمانده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند: فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای شما با قدرتی فراتر از موشک‌ها بر ساختمان فرسوده رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی فرود آمد و اندک زمانی بیشتر تا فروپاشی کامل آن باقی نمانده است.

زمانی تا فروپاشی کامل رژیم منحوس صهیونیستی باقی نمانده است

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم شریف و انقلابی قزوین در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.
در این پیام چنین آمده است:
«حضور حماسی و خروش فریادهای مردم شریف و انقلابی استان قزوین در حمایت از مردم مبارز فلسطین و گروه‌های مقاومت و اعلام موضع صریح نسبت به معامله قرن، قدم دیگری در مسیر نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی بود.
علی‌رغم همه تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای شما با قدرتی فراتر از موشک‌ها بر ساختمان فرسوده رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی فرود آمد و آن را بیشتر از پیش تخریب کرد و اندک زمانی بیشتر تا فروپاشی کامل آن باقی نمانده است.
اینجانبان ضمن عرض تبریک به جهت این حضور پرشکوه، مراتب سپاس و تشکر خویش را از حضور دشمن‌شکن شما مردم شریف استان و همچنین تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی و اجرای این حماسه بزرگ ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه شکرگزاریم.
امید است تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و در پیروی از معظم له تا رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید بوده و مشمول دعای خاص حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) شویم».
انتهای پیام

captcha