لزوم توجه به طهارت مالی/ مشغله‌های شغلی ما را از بندگی خداوند دور نکند
کد خبر: 3817941
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

لزوم توجه به طهارت مالی/ مشغله‌های شغلی ما را از بندگی خداوند دور نکند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خدای متعال انسان را برای عبادت و بندگی خلق کرده است، گفت: در هر حوزه‌ای فعالیت داریم، توجه به روح عبادت و بندگی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و نگذاریم مشغله‌های شغلی، ما را از این کار باز دارد.

مشغله‌های شغلی ما را از بندگی خداوند دور نکند

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، ظهر امروز، 19 خردادماه در دیدار با حسین پیله‌فروشها، سرپرست مخابرات منطقه قزوین، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به طهارت مالی در دستگاه‌های خدمت‌رسان تأکید و اظهار کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان باید نسبت به‌ حساب و کتاب مبالغ دریافتی از مردم، دقت ویژه‌ای داشته باشند زیرا دریافت ذره‌ای پول ناحق، کل سرمایه این مجموعه‌ها را آلوده می‌کند.
وی تلاش برای حذف کامل قبض تلفن ثابت را اقدام بسیار خوب و خوشحال‌کننده دانست و خاطرنشان کرد: حذف قبض تلفن ثابت اقدام بسیار خوبی در راستای کاهش هزینه‌های کشور است و با توجه به سیستم‌های هوشمندی که در دسترس مردم قرار دارد، می‌توان این خدمات را گسترده‌تر کرد و حتی پیامک قبض را نیز کنار گذاشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به نقش مخابرات در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و ادامه داد: حقیقتاً نقش متخصصان مخابرات در دوران دفاع مقدس بسیار راهبردی بود و این عزیزان و خدماتی که ارائه می‌دادند نقش مهمی در پیشبرد امور جنگ داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه خدای متعال انسان را برای عبادت و بندگی خلق کرده است، بیان کرد: در هر حوزه‌ای فعالیت داریم، توجه به روح عبادت و بندگی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و نگذاریم مشغله‌های شغلی، ما را از این کار باز دارد.
آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه در هر مسئولیتی که قرار داریم اقامه‌کننده دین باشیم، عنوان کرد: خداوند می‌فرماید همین که فرصتی پیدا کردید و امکاناتی در اختیارتان قرار گرفت، دین را اقامه کنید و اقامه کردن دین صرفاً نماز خواندن نیست بلکه باید کاری کنیم پرچم دین با تمام ابعاد آن برافراشته شود.
انتهای پیام

captcha