گام بلند دفتر کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین در راستای کسب مهارت شغلی
کد خبر: 3819856
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

گام بلند دفتر کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین در راستای کسب مهارت شغلی

گروه سیاست و اقتصاد- سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین گفت: دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان از تابستان سال 96 اقدام به برگزاری دوره‌های هنری کاربردی کرده است که فراگیران پس از شرکت در آن‌ها مهارت کافی جهت راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی و یا توفیق در مشاغل خانگی را خواهند داشت.

گام بلند دفتر کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین در راستای کسب مهارت شغلی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از ایسنا، علی دل‌زنده سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین اظهار کرد: در حال حاضر با کاهش تعداد دانشجویان، میزهای بسیاری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خالی مانده است و تربیت دانشجوی کارآفرین و دارای مهارت می‌تواند ازجمله اقدامات مفید و مؤثر برای حرکت به‌سوی دانشگاه‌های نسل سوم باشد.
وی ادامه داد: دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان از تابستان سال گذشته اقدام به برگزاری دوره‌های هنری کاربردی کرده است که فراگیران پس از شرکت در آن‌ها مهارت کافی جهت راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی و یا توفیق در مشاغل خانگی را خواهند داشت.
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین عنوان کرد: این دفتر دوره‌هایی مانند طراحی لباس، الگوسازی و دوخت، جواهرسازی، جواهر دوزی، همچنین در حوزه مشاغل خانگی، آموزش کیک‌های کافی‌شاپ، دسر، تزئینات میوه و سبزیجات و فینگر فود که هر یک قابلیت و ظرفیت راه‌اندازی شغل و درآمدزایی دارد را به مخاطب می‌دهد.
دل‌زنده در پایان با اشاره به اینکه مشاوره رایگان کسب‌وکار به علاقه‌مندان از برنامه‌های آتی این دفتر به شمار می‌رود؛ خاطرنشان کرد: این دفتر به پشتوانه رشته‌های مرکز علمی کاربردی از سابقهٔ چندساله در برگزاری رویدادها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها برخوردار است و بهره‌مندی از کادر مدرسان متخصص، منجر به ارتقاء کیفیت دوره‌های مذکور خواهند بود.

انتهای پیام

captcha