زمان تشییع شهدای تازه تفحص‌شده قزوین اعلام شد
کد خبر: 3823418
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

زمان تشییع شهدای تازه تفحص‌شده قزوین اعلام شد

گروه اجتماعی ــ مراسم تشییع پیکرهای شهدای تازه تفحص شده «اکبر مهدی‌زاده» و «محرمعلی رویتوند غیاثوند»، چهارشنبه، دوازدهم تیرماه در قزوین برگزار می‌شود.

چهارشنبه؛ زمان تشییع شهدای تازه تفحص شده قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده «اکبر مهدی زاده» و «محرمعلی رویتوند غیاثوند» چهارشنبه، دوازدهم تیرماه ساعت نه صبح از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) به طرف گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهید مهدی اکبری‌زاده پس از تشییع در قزوین به زادگاهش در روستای طزرک از توابع تاکستان منتقل می‌شود و مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۲ تیر در همین روستای برگزار خواهد شد.

شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» هم پس از تشییع در قزوین به زادگاهش کوراندشت منتقل می‌شود و روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۱۷ در روستای سوخته چنار از توابع بخش کوهین تشییع و تدفین خواهد شد.

به گزارش ایکنا، روحانی «اکبر مهدی‌زاده» سال ۱۳۴۶ در روستای طزرک از توابع شهرستان تاکستان استان قزوین متولد شد و ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در جریان عملیات کربلای چهار در جزیره‌ام الرصاص عراق به شهادت رسید که پس از گذشت ۳۴ سال تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده بود.
همچنین شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» سال ۱۳۴۷ در روستای کوراندشت شهرستان قزوین متولد شد تیر ۱۳۶۷ در جریان نبرد با بعثی‌ها در منطقه ابوقریب عراق در به شهادت رسید که پس از گذشت ۳۱ سال پیکرش به آغوش خانواده بازمی‌گردد.
انتهای پیام

captcha