محفل انس با قرآن در مشهد به روایت تصویر
کد خبر: 3827234
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
به مناسب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد؛

محفل انس با قرآن در مشهد به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت جلسه قرآن متوسلین به علی ابن موسی الرضا(ع)، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شب میلاد آن حضرت با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری در بیت محب‌القرآن صفری در مشهد برگزار شد.
در این محفل نورانی محسن امامی کشفی، مدرس تخصصی صوت و لحن قرآن طی سخنانی به ارائه سیره زندگانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) پرداخت و در خصوص حفط احترام افراد قرآنی در فضاهای مجازی، گفت: جدال لفظی قرآنیان در فضاهای مجازی در خصوص مباحث فنی تلاوت قرآن قابل دفاع نیست و بهتر است قرآنیان محترم خویشتن‌داری کنند و چنانچه نقد و تحلیلی بر تلاوتی دارند، آن‌را در حریم خصوصی مطرح کنند نه در یک گروه چندهزار نفره قرآنی.
محسن بزم‌آرا، علی آویشی، علی ثنایی و قاری نوجوان امیرحسین لنگری از جمله تلاوت‌کنندگان آیات قرآن در این مراسم نورانی بودند؛ همچنین کیوان‌لو، حافظ کل قرآن به ارائه محفوظات خود پرداخت و در پایان جواد سلیمانی، قاری بین‌المللی و مؤذن آستان مقدس رضوی به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه احزاب و سوره مبارکه کوثر پرداخت.

ابراهیم الهی
انتهای پیام

captcha