گفتمان‌سازی «خیر، احسان و محرومیت‌زدایی» در یزد نهادینه می‌شود
کد خبر: 3828005
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

گفتمان‌سازی «خیر، احسان و محرومیت‌زدایی» در یزد نهادینه می‌شود

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد مصمم است با همکاری تشکل‌های دانشجویی، گفتمان‌سازی «خیر و احسان و محرومیت‌زدایی» را در کمیته امداد نهادینه کند.

گفتمان‌سازی «خیر، احسان و محرومیت‌زدایی» در یزد نهادینه می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمدحسین باقریان، قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از ظرفیت دانشگاه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی اظهار کرد: این نهاد مصمم است با همکاری تشکل‌های دانشجویی، گفتمان‌سازی خیر و احسان و محرومیت‌زدایی را در کمیته امداد نهادینه کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد در نظر دارد با توسعه تعامل و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و همکاری اساتید و تشکل‌های دانشجویی گام‌های مؤثری برای محرومیت‌زدایی در استان یزد بردارد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد افزود: گفتمان‌سازی خیر و احسان و محرومیت‌زدایی، تبیین مسائل مرتبط با نیازمندان و تشکل‌های دانشجویی، احصای زمینه‌های همکاری مشترک و برگزاری نشست‌های تخصصی در دانشگاه‌ها از جمله اهدافی است که در تعامل با تشکل‌های دانشجویی از سوی کمیته امداد مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha