20 کاروان دانشجویی از یزد به عتبات عالیات اعزام می‌شوند
کد خبر: 3828082
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

20 کاروان دانشجویی از یزد به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

گروه معارف- رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد از اعزام ۲۰ کاروان از استان یزد به عتبات عالیات خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷ کاروان به صورت هوایی اعزام می‌شوند.

20 کاروان یزدی به عتبات عالیات اعزام می‌شوندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمدمهدی حرزاده، رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد 26 تیرماه در همایش توجیهی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان استان یزد اظهار‌کرد: هدف از برگزاری این همایش این است که به جای برگزاری جلسه به صورت کاروانی، تمامی عزیزان شرکت‌ کننده در این دوره در یک مراسم به شکل تجمیعی حضور پیدا کنند.

حرزاده تصریح کرد: ۲۰ کاروان از استان یزد به عتبات عالیات اعزام خواهند شد که از این تعداد ۱۷ کاروان به صورت هوایی اعزام می‌شوند و به دلایلی از جمله افزایش نرخ ارز و کاهش درخواست سفر، از استان یزد اعزام هوایی نداریم و کاروان‌های هوایی این دوره از عتبات از فرودگاه استان اصفهان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: عتبات عالیات دانشگاهیان در طول سال دو دوره اعزام به مشاهد مقدسه دارد.

مسئول عتبات دانشگاهیان استان یزد تصریح‌ کرد: اصل این اعزام نیت و اخلاص و معرفت زائران است و کیفیت اعزام عتبات دانشگاهیان به مراتب بالاتر است چرا که برخی برنامه‌هایی اجرا می‌شود که در کاروان‌های عادی وجود ندارد، از جمله برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری و ویژه برنامه احلی من العسل و اهدای هدایا زائران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عتبات دانشگاهیان یک مداح ثابت در نجف و یک مداح ثابت در کربلا داریم که این از امتیازات عتبات دانشگاهیان است گفت: این سفر معنوی که حکم عرش خدا دارد را قدر بدانید زیرا توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و معلوم نخواهد‌ بود دیگر لیاقت و قسمت این سفر را داشته‌ باشید لذا قدر این فرصت و لحظه‌های این سفر معنوی آن را بدانید و از آن کمال استفاده را داشته باشید.

انتهای پیام

captcha